מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג בירת סופר הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בקולנוע ועל גבי שלטי חוצות, תחת הסיסמא: Perfection has its Price.
מהחברה נמסר כי "הסרטון הטלוויזיה והקולנוע, באורך של 60 שניות, בהפקה בינלאומית, מתאר זוג גנבים ששדדו שק מלא כסף, וכדי לחגוג את השלל שהם השיגו, הם מוזגים לעצמם כוס בירה משובחת – סטלה ארטואה. תוך כדי המזיגה, נופל הנר על שק הכסף והשק עולה באש… הגנבים מעדיפים לאבד את הכסף על פני כיבוי האש עם הבירה. גם בסרט זה, בדומה לסרט הרכבת משנה שעברה, חוזר אלמנט ההקרבה משמע לשלמות יש מחיר".
סרטון זה ממשיך את התקשורת השיווקית המיוחדת של סטלה אשר באה לידי ביטוי באורך הסרטים – 60 שניות ו- 40 שניות, המוסיקה המסורתית ומסר ההקרבה – אני אעשה הכל למען כוס סטלה ארטואה.
הסרטים של סטלה ארטואה בעולם ידועים כארוכים במיוחד, ומשדרים איכות ומקוריות יוצאת דופן, כאשר גם הקמפיין הנוכחי ממשיך לחדד את ערכי מותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמא Perfection has its Price
במקביל לקמפיין בטלוויזיה ובקולנוע, תעלה סטלה ארטואה שילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
אורית עזרא, מנהלת מותג סטלה ארטואה: ""מאז השקת סטלה בישראל, יש גידול במכירות של עשרות אחוזים מול אותו חודש בשנה קודמת והמשך גידול מידי חודש בחודשו. סטלה ארטואה הינה מותג בירה סופר פרמיום מהמובילים בעולם: הצלחתו הגדולה מתרכזת בעיקר באירופה ושיאה באנגליה שם הוא מספר אחת במכירות. סרטי הפרסומת של סטלה ארטואה מעבירים בצורה הטובה ביותר את המסר של Perfection has its Price הקמפיין החדש מתאים למהלך השיווקי של סטלה ארטואה בישראל, וממצבה כבירה יוקרתית ואיכותית".