בלנדר חתמה על שיתוף פעולה עם רשת עולם הקולנוע

 

blenderPay המיזם המשותף של בלנדר ובנק הפועלים ממשיך להתרחב בתחום ענף החשמל והאלקטרוניקה – הודיעה על שיתוף פעולה נוסף עם רשת "עולם הקולנוע" במסגרתו פלטפורמת התשלומים blenderPay תוטמע כעת באתר עולם הקולנוע וב20-חנויות הרשת ברחבי הארץ. החל מהיום, יוכלו הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי באמצעות הטכנולוגיה של בלנדר. למעשה בכל רכישה של 1000 ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 36 תשלומים באמצעות blenderPay. 

 

גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל: "שיתוף הפעולה החדש עם רשת עולם הקולנוע מצטרף לרשימה ארוכה של חברות שבחרו בפתרון של בלנדר כחלק מהצורך הגדל של הצרכן בפתרונות תשלום.  אנחנו רואים את הצמיחה של תחום ה BNPL במגוון הסגמנטים שבהם אנחנו פועלים ורואים את פוטנציאל הצמיחה המשמעותי של התחום בישראל.  

 

מקסים אוחנה , מנכ"ל רשת עולם הקולנוע: "כרשת מוצרי החשמל שחרטה על דיגלה להיות הזולה בישראל , אנו רוצים לתת ללקוחות את כלל הפתרונות הקיימים בתחום התשלומים. עד היום לקוחות הרשת יכלול לבחור בין תשלום בהמחאות או באשראי עד 36 תשלומים , אז כעת לאור השת"פ עם בלנדר , אנו יודעים לתת מענה כולל לביצוע תשלומים מחוץ למסגרת האשראי, בין אם זה בנקודות המכירה או באתר האינטרנט" 

 

הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של blenderPay  יודעת לבחון בתוך שניות בודדות את תמהיל העסקה ולאשרה. היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה . 

בלנדר מובילה בישראל את תחום ה-BNPL (Buy Now Pay Later), פריסת תשלומים לקניות גדולות בנקודות מכירה, שנמצא בצמיחה מואצת בעולם וגם בישראל באמצעות שירות blenderPay שהחל לאחרונה לפעול בשיתוף עם בנק הפועלים. החברה פרוסה באלפי נקודות מכירה ממגוון רחב מאוד של סגמנטים, החל מתחום האלקטרוניקה והמחשבים, תחום הרכב והדו גלגלי, תחום הטיפולים הקוסמטיים, רפואה קוסמטית, קורסים אונליין, ריהוט לבית ועוד.  הייחודיות של בלנדר היא היכולת הטכנולוגית והתפעולית שלה לאשר מימון בטווח זמנים קצר ביותר, ללא טפסים ובירוקרטיה באופן שקוף וברור ללקוח באמצעות כליAI  (בינה מלאכותית) ולמידת מכונה. התהליך מתבצע באופן דיגיטלי פשוט כבר בעמדת המכירה כשהלקוח מקבל אישור עקרוני ותמחור בתוך דקות בודדות.

אולי יעניין אותך

 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284
F0_1200_0432_shpigel1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349