מדד נטפליקס קובע: פרטנר ספקית האינטרנט המהירה ביותר

מדד נטפליקס לחודש פברואר 2023 קובע כי פרטנר היא ספקית האינטרנט שתיתן לכם את הביצועים הטובים ביותר בעת צפייה בשירות של ענקית הסטרימינג, בשעות העומס.

 

פרטנר ניצבת בראש הטבלה עם מהירות של 3.8 מגה ביט לשנייה, כשאחריה שאר ספקיות האינטרנט הישראליות. פרטנר מובילה באופן עקבי את הטבלה הישראלית, אך הפעם גם זוכה לציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם, כשהיא חולקת את ראש הטבלה עם ספקיות בינלאומיות מובילות.

מבין 61 המדינות הנמדדות בעולם, ישראל ניצבת במקום ה-17 בטבלה עם מהירות ממוצעת של 3.6Mbps. את המקום הראשון תופסות הונג-קונג, הולנד, סינגפור, ספרד ושוויץ, עם מהירות ממוצעת של 3.8Mbps. המהירות הנמוכה ביותר שנמדדה היא בוונצואלה עם 1.8Mbps.

את התוצאה המרשימה יכולה לזקוף פרטנר לזכות תשתית הסיבים האופטיים של החברה, שפרוסה בקרוב לכמיליון משקי בית ברחבי ישראל. יחד עם ההסכם שחתמה עם בזק לאחרונה, מגיע פוטנציאל משקי הבית של פרטנר לכ-1.7 מיליון. על פי הנתון האחרון שדיווחה החברה, מצבת מנויי הסיבים שלה עומדת על 277 אלף – המספר הגבוה בשוק.

סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, יגאל גלעדי: "פרטנר תמשיך להשקיע בתשתיות תקשורת על מנת לספק ללקוחות שלה את האיכות הגבוהה ביותר, כפי שמדד נטפליקס מוכיח פעם אחר פעם".

אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284
F0_1200_0432_shpigel1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349