במקום הראשון במדד איכות התוכן השיווקי הטובות של Effect-TV בחודש ספטמבר- "מי עדן" בתכנית "האח הגדול"

חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" מפרסמת מדי חודש את מדד התוכן השיווקי המוצלח של החודש לפי מדד ה BCE Branded Content Evaluation בכלל הקטגוריות.



במסגרת הבדיקה החודשית של חברת Effect-TV לצורך בניית מדד מהלכי התוכן השיווקי הטובים של חודש ספטמבר, נדגמו 73 תוכניות של ערוץ 10, קשת, רשת, ו HOT . בסך הכל נדגמו 48 מותגים.



במקום הראשון בחודש ספטמבר, מופיעה פעילות התוכן השיווקי של המותג "מי עדן" בתכנית "האח הגדול" בקשת וב HOT. לדברי אורי אלמן, מנכ"ל Effect-TV, הציון הגבוה של הפעילות במדד ה BCE נובע מפעילות תוכן שיווקי מורכבת המחברת בין תכנית הריאליטי למותג על בסיס הרעיון של הענקת האפשרות לאחד מהצופים בבית להיכנס לתוך הבית של האח הגדול כמתמודד נוסף במהלך העונה. האופן שבו הפעילות מתבצעת הוא באמצעות קניית בקבוקי שתיה של מי עדן אשר בחלק מהם מסתתרים מספרים שיאפשרו התמודדות על כניסה לבית כאחד המשתתפים בתכנית מה שיוצר אינטגרציה חזקה מאד בין התכנית למותג (יש לציין כי פעילות תוכן שיווקי דומה כבר נעשתה בפורמט של האח הגדול בחו"ל).



הקונספט של הפעילות מתוקשר במגוון דרכים החל מ VTR פרס שמופיע פעמים רבות במהלך התכנית ומחוצה לה, דרך החסויות האינטגרטיביות של המותג וכלה בהצגת הפעילות מדי תכנית ע"י המנחים אסי עזר וארז טל.



המודעות לפעילות שנוצרת על מסך הטלוויזיה נמשכת במעורבות של הגולשים באתר אינטרנט ייעודי בתוך אתר קשת אליו מופנים הצופים להזנת המספרים המופיעים על בקבוקי השתיה שרכשו ומענה על שאלון קצר בנושאים הקשורים לתכנית.



בנוסף, כוללת פעילות התוכן השיווקי של מי עדן מרכיב משמעותי של Product Placement המציג מגוון בקבוקים וכדים בהם משתמשים המתמודדים בתוך הבית ובחדרי הפרס (לדוגמא: ב"סוויטה" בה זכו חלק מהמתמודדים לבלות במשך מספר שעות). המותג מי עדן "לוקח" את שיתוף הפעולה גם מחוץ למסך ובנקודות המכירה ניתן לראות מארזים ייחודיים ותיקשור של פעילות האח הגדול מה שמעצים את החיבור בין הפעילות בטלוויזיה לנקודות המכירה.



החדשנות של הפעילות של מי עדן נובעת גם מכך שהיא בעיקרה פעילות תוכן שיווקי בעלת גוון מכירתי המניע לפעולה בצורה חזקה, דבר שבד"כ קשה ליצור באמצעות תוכן שיווקי והיא הפעילות הזוכה של מדד ה BCE לחודש ספטמבר.



במקום השני החודש מדורגת הפעילות של המותג אפיכל בתכנית "סודות מתוקים עם קרין גורן" ברשת. פעילות התוכן השיווקי של אפיכל שזורה בתוך התכנית בצורה טובה ורלוונטית לעולם התוכן שלה. המותג אפיכל הוא למעשה מותג מטרייה למגוון מוצרים בתחום האפיה והקינוחים ובמהלך התכנית ניתן לראות את הפרזנטורית, קרין גורן עושה שימושים רבים במגוון המוצרים של אפיכל (תמציות וניל, קמח אפייה, סירופים שונים וסוגי קינוחים רבים) לצורכי הבישול והאפייה שלה – פעילות תכנית זו המורכבת מסצינות ייעודיות הכוללות שימוש במותג מוגדרת כ Plot Placement. האינטגרציה של המותג אפיכל לתכנית הבישול גבוהה והנוכחות שלו על המסך מתבצעת בצורה טבעית וקולחת כאשר הוא מהווה חלק אינטגרלי מהמתכונים בהם משתמשת הפרזטורית.



בנוכחות של המותג אפיכל ניתן להבחין כאשר קרין גורן מציגה את המרכיבים השונים המשמשים אותה להכנת כל מתכון וזאת במקביל לנראות שלו הבאה לידי ביטוי באמצעות האריזות בעלות המאפיינים החזותיים הדומים הנמצאות בתוך המטבח לאורך כל שלבי התכנית. במסגרת תהליך הבישול והאפייה מוצגות התועלות של השימוש במוצרים של אפיכל והפעילות מקבלת חיזוק בבאנר הפרס המעניק לצופים בבית ששולחים את המתכונים הזוכים, פרסים מעולם התוכן של אפיכל.



התכנית האח הגדול ממשיכה לקבל ציונים גבוהים במדד ה BCE והפעם המותג בזק המדורג במקום השלישי במדד חודש ספטמבר. פעילות התוכן השיווקי של בזק בנויה בצורה שונה מזו של מי עדן מאחר ומדובר במותג שרות שהמשימה ליצור לו תוכן שיווקי היא מורכבת יותר בהשוואה למוצרי צריכה קלאסיים שניתן לראות, לחוש ולהשתמש בהם. במקרה של האח הגדול הרי שמדובר בחיבור קלאסי בין המותג בזק שהמיצוב שלו הוא "הכי טוב בבית" לבין תכנית שעוסקת בהתרחשות שנערכת בתוך בית סגור במשך 100 ימים.



פעילות התוכן השיווקי של בזק באח הגדול כוללת מספר מרכיבים שונים שיוצרים חיבור חזק לרבות מתן הפרס למתמודד האחרון שיזכה בתכנית מתנת בזק בסך של מליון ש"ח, פעילות המוצגת באמצעות פינות מסחריות רבות לאורך התכנית. פעילות של פינת "האח הקטן" שבה הגולשים מהבית יכולים להעלות סרטון שבו הם מביעים את דעתם על מה שקורה בתכנית באמצעות אתר האינטרנט של קשת. מרכיב נוסף של הפעילות הוא פינת ההדחה שבה מוצגות למודח השבועי מהבית שתי התרחשויות שונות מהתקופה שבה הוא שהה בבית באמצעות האינטרנט המהיר של בזק כאשר רק אחת מהן נכונה והוא צריך לבחור מי מהן.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)