הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום, יצא בפעילות משותפת עם מיני ישראל, במסגרתה הציגו בוגרי קורס הקופירייטינג של הבצפר, כרזות וסיסמאות למיתוג פארק מיני ישראל. הכרזות והעבודות נחשפו בתערוכת עבודות שהוצגה במתחם הבצפר בנמל ת"א.
העבודות התמקדו בהצגת כרזות וסיסמאות של הסטודנטים מהבצפר שיהוו בסיס לקמפיין הפרסומי הבא של מיני ישראל. במקום הראשון דורגה עבודתו של אסף גל ובמקום השני עבודתו של שי מושקוביץ.
רוני אפלבוים, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר: "בכל עבודה שאנו מטילים על תלמידנו אנו מכניסים משהו מהעולם האמיתי, הפעם בחרנו פרוייקט בעל חשיבות לאומית. במסגרת עבודת הגמר הטלנו על בוגרי מסלול הקופירייטינג להציג סלוגנים וכרזות למיני ישראל שהינו פארק המודלים הדינאמיים הגדול והמתקדם מבין 45 פארקים דומים הפזורים ברחבי העולם".
חיים רוגטקה, ממנכ"ל מיני ישראל: "התרשמתי מאד מהעבודות הסטודנטים והחלטתי שהתערוכה של הבצפר תמשיך להופיע גם באתר מיני ישראל ותהיה פתוחה לקהל הרחב, כך שכולם יוכלו להתרשם מהעבודות ולקחת חלק בבחירה".
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במסלולים שונים: קופירייטינג, תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות, שיווק פרסום.