בנק אגוד הטמיע מערכת ניהול קשרי לקוחות של מיקרוסופט באמצעות מטריקס

בנק אגוד, הבנק השישי בגודלו בישראל, הטמיע מערכת CRM ייחודית על בסיס פלטפורמת ה- CRM המתקדמת של מיקרוסופט שהותאמה לצרכים ולדרישות הייחודיים של הבנק. המערכת הוטמעה באמצעות אפקט, מרכז ההתמחות CRM Dynamics, במטריקס.



המערכת כוללת תמונת לקוח מורכבת, המקבלת מידע מהמערכות התפעוליות של בנק אגוד ומציגה תמונת לקוח מלאה בזמן אמת ושלושה מודולים עיקריים – מוקד אגוד ישיר, בנקאות פרטית ומערכת קדם אשראי למחשוב מערך המשכנתאות בבנק, משלב הליד ועד לשלב העברת המידע למערכת התפעולית.



לדברי חמי מורג, סמנכ"ל ראש אגף משאבים, בנק אגוד: "הבנק בחר במערכת שתשדרג את יכולות השירות והמכירה תוך התחשבות במאפיינים הייחודיים של אגוד ובראשם הצורך בשמירה על מערכת יחסים אישית ומקצועית עם הלקוחות".



"מאז שעלתה המערכת לאוויר, אנחנו מבחינים כי הסנכרון בין כל כלי העבודה שלנו בתוך מערכת אינטגרטיבית, אוטומטית ומרכזית אחת, שיפר בצורה ניכרת את זמן התגובה שלנו ללקוחות, שיפר את סגנון השירות ללקוחות ובד בבד מאפשר לנו לחסוך בזמן ולהשתפר ברווחיות. כמו כן, מערך תיעוד האינטראקציה עם הלקוח השתפר, תוך כדי מעקב מלא אחר דפוס פעולתם. תיעוד זה יאפשר לנו בעתיד לשמר לקוחות ולצמצם את שיעור הנטישה. מטריקס ביצעה עבודה מקצועית ומצוינת ועמדה בכל היעדים המורכבים שהעמדנו בפניה כולל לוח הזמנים הצפוף".



לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת הטלקום וה-CRM במטריקס: "אנחנו מלווים את בנק אגוד במעבר שלו למערכת CRM Dynamics מזה מספר שנים וגאים על כך שהוא בוחר במטריקס, כל פעם מחדש, כדי להוסיף למערכת מודולים נוספים. בפרויקט התמודדנו עם אתגרים רבים, טכנולוגיים ויישומיים וצלחנו את כולם. פרויקט ה- CRM עלה לאויר תוך פרק זמן קצר (כשנה) ומייצר ROI שנובע מייעול תהליכים, שירות טוב יותר ללקוח, קיצור משך השיחה ועוד".



אורן דרור, סמנכ"ל חטיבת לקוחות ושותפי Enterprise במיקרוסופט ישראל: " סיום מוצלח של פרוייקט בהיקף שכזה במגזר הפיננסי הוא הוכחה נוספת לכך שפתרון ה-CRM של מיקרוסופט הינו Enterprise Ready. פתרון ה-CRM של מיקרוסופט זוכה לאמון רב בקרב ארגונים רבים בארץ ובעולם, והדבר מצביע על הערך העסקי הרב שהפתרון מציע לארגונים, ואת רמת הוודאות והבטחון הגבוהים בפתרון וביכולת להטמיע אותו בהצלחה. השוק, ובמיוחד בישראל, גם מעריך את האקוסיסטם המפותח שנבנה מסביב לפתרון ואשר מהווה עוגן מוצק להטמעות וליישום של הפתרון במגזרי משק שונים ובורטיקלים השונים."




בתמונה מימין: דני ימין – מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, חיים פרייליכמן – מנכ"ל בנק איגוד, מוטי גוטמן – מנכ"ל מטריקס.



בחודשים הקרובים מתוכננת עלייתו לאוויר של שלב ב' של הפרויקט, הכוללת שילוב של כלי
EPSS (Electronic performance support Systems) לצורך גלישה למערכת התפעולית, מתוך מערכת ה- CRM.

אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349