סטימצקי משיקה מועדון לקוחות – "הסיפור שלי"

רשת סטימצקי עוברת לשיווק ממוקד לקוח באמצעות מועדון לקוחות ראשון מסוגו בעולם הספרים בארץ בשם "הסיפור שלי". לקוחות המועדון ייהנו מהנחות ומבצעים מיוחדים. בנוסף, במסגרת המועדון, מגזין חודשי יספק ללקוחות הרשת תכנים, ביקורות והמלצות בהתאם לטעמם האישי, כמו גם מידע על מבצעים מיוחדים לחברי המועדון בפרט ומבצעי הרשת בכלל.



איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי: " אני נרגשת ושמחה לבשר על הקמתו של מועדון לקוחות ראשון מסוגו בעולם הספרים בישראל, המשלב הטבות ותכנים כאחד. אנו גאים במיוחד במגאזין המועדון, אותו יצרנו תוך גיוס מיטב הכותבים. המועדון החדש הוא ביטוי נוסף להובלה של סטימצקי את תרבות הספר בישראל, והפעם באמצעות הצבת הלקוח, טעמו והעדפותיו במרכז".



עוד מסרה בראל כי בחודשים ינואר – ספטמבר 2010 נראית צמיחה מרשימה לעומת התקופה המקבילה, 8.7% גידול בפדיון בחנויות זהות 14.4%גידול בפדיון מחלקת הפנאי בחנויות זהות,12% גידול בפדיון המוסיקה בחנויות זהות, 9% גידול בכמות העסקאות, 12% גידול בכמות הפריטים שנמכרו , 4% גידול בסל הקניה הממוצע ללקוח.



לסטימצקי שתי מטרות בהשקת המועדון: האחת, לתגמל את הלקוחות הטובים על נאמנותם והשניה, ליצור חווית לקוח מצטיינת: לתת מענה לצרכים הרגשיים של הלקוח כמו גם לצרכים הפונקציונאליים שלו.



מועדון הלקוחות מציע, בין היתר, כ – 100 כותרים בהנחות של עד 60% מדי חודש, 9 רבי מכר חדשים ומבוקשים ב- 34.90 ₪ בלבד מדי חודש, הנחה גורפת (8%) על כל תחום המוסיקה, הנחה גורפת (10%) מדי חודש על תחום אחר בלועזית (כגון ספרי ילדים, אמנות, סיפורת וכד'), הנחה בת 8% על משחקים וצעצועים (מגוון משתנה מדי חודש) והטבת יום הולדת ייחודית לחברי המועדון.



עלות ההצטרפות למועדון הלקוחות היא 29.90 ₪ בלבד לשנה



בפיילוט שקיימה סטימצקי בחודש האחרון בשבע חנויות ברשת, במהלך החודש האחרון, שיעור ההצטרפות למועדון היה עשרות אחוזים מציבור הקונים, שיעור היענות גבוה במיוחד בכל קנה מידה.



בתחילת חודש יוני השנה השיקה סטימצקי את חנות הדגל שלה בדיזנגוף סנטר בת"א חנויות אלה מצטרפות לתנופת הפיתוח של הרשת, במסגרתה נפתחו לאחרונה חנויות חדשות בראש העין (מרכז G), הוד השרון (קניון שרונים), באר שבע (G) וקריית שמונה.



בינואר 2010 הושק לראשונה " מדף הספרים הגדול בעולם". במיזם חדשני הזמינה סטימצקי את כל אוהבי הספר בישראל ובעולם להיכנס לאתר ייעודי שהקימה ולחלוק את אהבתם לספרים, באמצעות העלאת המלצות אישיות.



התוצאה – למעלה ממיליון גולשים ייחודיים נכנסו לאתר, כ 24.300 המלצות לספרים על המדף, הגיבו להמלצות של גולשים אחרים והיו שותפים ליצירת מדף הספרים הגדול בעולם עמוד ייעודי שהוקם לצורך הפרויקט בפייסבוק משך אליו עד כה למעלה מ – 13,300 אוהדים, שגם הם מנהלים בינם לבין עצמם שיחות ערניות בנושא תרבות הספר.



איריס בראל מנכ"ל סטימצקי: "המספרים הם מעל ומעבר לכל הציפיות, ורק מחזקים עד כמה גדול הצמא לשיחה תרבותית על ספרים. מדף הספרים ממשיך לצמוח ועדיין לא נאמרה בו המילה האחרונה".



הרחבת המגוון ויצירת מובילות בטרנדים לילדים



בשנת 2011 ניתן יהיה למצוא בחנויות הרשת את המוצרים החמים ביותר לילדים מהארץ ומהעולם. הרשת שכרה את שירותיה של יעל ארד, הבעלים של חברת CONCEPT 4 SUCCESS, שהינה מומחית לאסטרטגיה שיווקית בעולם הילדים, כיועצת מיוחדת לתחום זה. ארד אחראית בין היתר על הצלחת וובקינז, גוגוס, קלפי סופרגול, גורמיטי ועוד..



יעל ארד מסרה: "שוק הילדים הממותג הוא מנוע צמיחה משמעותי עבור הרשת המזוהה כרשת ספרים אבל מהווה פלטפורמה לכל המשפחה! הכנסת עולם הטרנדים לרשת יתן מענה לביקוש הרב למותגים בקרב ילדים והורים, לקוחות הרשת ,שיוכלו ליהנות מ – ONE STOP SHOP "



סטימצקי מתרחבת



רשת סטימצקי מקימה חנות קונספט חדשה בשיתוף עם רשת בתי הקפהloveat. במתחם נמל יפו החדש. היקף ההשקעה בחנות כ- 2 מיליון ₪. החנות תשלב בתוכה את האהבה לספר שעות סיפור ופעילויות ייחודיות לילדים. חנות סטימצקי במתחם נמל יפו החדש הותאמה למתחם ותמהיל הספרים שלה מגוון במיוחד.



בחנות יופעל בית קפה .loveat המאופיין ברוחו הצעירה ובתפריט הבריאות שלו, בית הקפה אשר הוקם מתוך החזון והאהבה לאוכל בריא וקפה איכותי מציג תפריט עשיר העושה שימוש בחומרי הגלם הטריים והמובחרים ביותר. loveat משלבת בתוכה רשת אספרסו בר חדשנית המביאה עימה בשורה של מזון בריא, טרי, טבעי ואורגאני יחד עם בית קלייה אירופאי היחיד מסוגו בישראל. loveat הינה החלוצה בכל נושא המחזור והאקולוגיה. בכל אחד מסניפי הרשת, ממוחזרת הפסולת ומתבצע תהליך של איזון פחמני.



בנוסף ייפתחו ברחבי הארץ סניפים נוספים בהיקף השקעה של כ 6 מיליון ש"ח: עיר ימים נתניה, מרכז G יקנעם, קניון הזהב בראשל"צ, מעלות, התחנה המרכזית בירושלים,, המושבה הגרמנית בירושלים ושרונה בתל אביב.



לסיכום מסרה איריס בראל: "רשת סטימצקי מסכמת שנה פוריה ומוצלחת במיוחד, בזכות תמהיל הספרים, המוסיקה ומוצרי הפנאי המוצעים ללקוחות מדי חודש בחודשו במבצעים מצוינים, ובעיקר בזכות השירות המעולה והמקצועי אותו אנו מעניקים ללקוחותינו, באהבה רבה. כל אלה גורמים ללקוחות לחזור אלינו שוב ושוב והתוצאות שלנו ב- 2010 מעידות על כך יותר מכל."

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר