ברונזה לגיתם BBDO בתחרות פסטיבל ניו יורק בקטגוריית שילוט חוצות – קיר אורביט פרופשיונל

הוכרזו היום הזוכים בתחרות פסטיבל ניו יורק – משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בפרס הברונזה עם שלט החוצות הקריאטיבי לחברת ריגלי.



תחרות פסטיבל ניו יורק קיימת כבר 50 שנה ומזהה את העבודות הטובות בעולם בפרסום, העיצוב והשיווק. בהתמודדות בתחרות זו נמדדים קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית.



אסי שביט סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם: " הזכייה בפרס הינה הישג כפול – הן ברמה הקריאטיבית והן ברמה השיווקית: שילוט קריאטיבי שיצא ממדינה קטנה מקבל הכרה בינלאומית וברמה השיווקית חברת ריגלי השכילה לקחת שילוט חכם וקראטיבי ממדינה קטנה ולהשתמש בו בכל העולם במדיה קונבנציונלית כמו שילוט חוצות.



בתחרות השנה התחרו מעל 60 מדינות ומשרד הפרסום גיתם BBDO עלה כאמור כפיינליסט בשתי קטגוריות: קיר אורביט פרופשיונל – מנקי חלונות וסרט חלב תנובה מועשר בברזל קטגוריית- מגנטים.

אולי יעניין אותך

קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים