חברת 'ברעם פרסום מקורי' עושה צעדי הצלחה ראשונים לקראת המכרז הגדול של ת"א על הזיכיון לפרסום חוצות. החברה זכתה במכרז של מרכז הקונגרסים והירידים לפרסום ע"ג מתקן שילוט "טריו": (בעל 3 פני פרסום), הממוקם על ציר איילון צפון, בסמוך לגני התערוכה.
חברת 'ברעם' מתעניינת לראשונה ב"תחום" זה (עד כה, ניהלה 'ברעם' שלטים בפורמט רחב בלבד), ותעשה שימוש בטכנולוגיה מיוחדת שנרכשה במיוחד מגרמניה.
מתקן הטריו ממוקם כאמור, על ציר אילון צפון, בסמוך לתחנת רכבת האוניברסיטה וגני התערוכה. גודלו כ- 100 מ"ר (ובסה"כ 300 מ"ר מתחלפים – נכון?), והוא נחשף לכ- 500,000 איש ביום. בכוונת 'ברעם' להשקיע כ- 100,000 $ בבניית המתקן החדשני.
היקף המכרז ל- 3 שנים עומד על 3.5 מיליון ש"ח, ויחל בספטמבר 2007.
גיא בר-עם מנכ"ל 'ברעם פרסום מקורי' אמר היום כי "מאז תחילת פעילותה מקפידה ברעם לפרסם באמצעות מתקנים מתקדמים בלבד. הכניסה לתחום ה- BILLBOARDS מעניינת כאשר מדובר באפשרות להחלפת ו/או ייצור מתקנים חדשים בלבד." עוד מוסיף בר-עם כי: "בכוונתנו להמשיך ולהציע ללקוחותינו את המוצרים והפלטפורמות המובילים בשוק פרסום החוצות".