ברעם תפעיל פרסום דיגיטלי ראשון באיילון

חברת ברעם, באמצעות חטיבתBARAM DIGITAL , מרחיבה את פריסת השילוט הדיגיטלי (DOOH) ותתקין לראשונה שלט דיגיטלי באיכות HD בנתיבי איילון.



המסך ייחשף לכמיליון נחשפים בכל יום הנוסעים באיילון במחלף השלום/עזריאלי. המפרסמים יוכלו ליהנות מהגמישות של החלפת מסרים בזמן אמת ומרחוק, והכל ללא עלויות הפקה. בהתאם לחוק השילוט באיילון, השלט הדיגיטלי יציג מסרים סטטיים שאינם מתחלפים בפרק זמן הקטן מ- 24 שעות.



מחיר הפרסום ל-10 ימים (כולל עד 10 הפקות ללא עלות) עומד ע"ס של 40,000 ₪.



גיא ברעם, מנכ"ל ובעלים של חברת ברעם פרסום מקורי, אמר היום: "אנו ממשיכים להשקיע בחטיבת ה- DIGITAL ולהרחיב את פריסת מסכי ה- LED בחוצות. היתרונות של המסכים הדיגיטליים כוללים את האפשרות להציג תוכן "טרי" בלי עלות הפקה והתקנה. זאת ועוד, ניתן לשלב את הפרסום יחד עם טכנולוגיות נוספות, כך למשל המפרסם יכול לשלב מידע אודות מזג האוויר ולייצר קמפיין שהתוכן שלו משתנה בהתאם (אם זה יום גשום או יום שטוף שמש). שילוט דיגיטלי לא מאפשר לפספס את המסר הבולט – לא ניתן 'להחליף תחנה' ואין תוכנות שיכולות לחסום את הפרסום".




**


לאחרונה חברת 'ברעם פרסום מקורי' הודיעה על הרחבת פעילותה בחטיבת BARAM DIGITAL באמצעות חתימה על הסכם ארוך טווח ל- 10 שנים עם קבוצת עזריאלי בהיקף השקעה כולל של כ- 45 מיליון ₪ .

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)