הטופ מודל הבינלאומית בר רפאלי, נבחרה לככב בקמפיין ההשקה של השעון החדש:BRODERIE SUGAR SKULL (ברודרי שוגר סקול), של מותג שעוני היוקרה הובלו.
הדגם, המיועד לנשים, שנחשף לראשונה שבוע שעבר בתערוכת השעונים הבינלאומית בג'נבה, הושק באירוע חגיגי בנוכחות נשיא הובלו העולמי – ז'אן קלוד ביוור ומנכ"ל הובלו – ריקרדו גואדלופה.
מי שתקדם את השעון היא שגרירת המותג: בר רפאלי, המשמשת כשגרירה של הובלו. רפאלי תככב בקמפיין נרחב שיערך במהלך חודש פברואר 2016, ב – 25 מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל. הקמפיין כולל פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות במגזינים.
נשיא הובלו העולמי – ז'אן קלוד ביוור אמר בהשקת הדגם החדש: מדובר בשעון המעוצב באופן ייחודי ושונה בנוף הובלו הסטנדרטי, במראה תחרה שחורה וצבעונית. העיצוב מצביע על הטרנד הוויקטוריאני שמתכתב עם במות האופנה הנחשבות בעולם".