בר רפאלי תככב בקמפיין בינלאומי של HUBLOT

הטופ מודל הבינלאומית בר רפאלי, נבחרה לככב בקמפיין ההשקה של השעון החדש:BRODERIE SUGAR SKULL (ברודרי שוגר סקול), של מותג שעוני היוקרה הובלו.



הדגם, המיועד לנשים, שנחשף לראשונה שבוע שעבר בתערוכת השעונים הבינלאומית בג'נבה, הושק באירוע חגיגי בנוכחות נשיא הובלו העולמי – ז'אן קלוד ביוור ומנכ"ל הובלו – ריקרדו גואדלופה.



מי שתקדם את השעון היא שגרירת המותג: בר רפאלי, המשמשת כשגרירה של הובלו. רפאלי תככב בקמפיין נרחב שיערך במהלך חודש פברואר 2016, ב – 25 מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל. הקמפיין כולל פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות במגזינים.



נשיא הובלו העולמי – ז'אן קלוד ביוור אמר בהשקת הדגם החדש: מדובר בשעון המעוצב באופן ייחודי ושונה בנוף הובלו הסטנדרטי, במראה תחרה שחורה וצבעונית. העיצוב מצביע על הטרנד הוויקטוריאני שמתכתב עם במות האופנה הנחשבות בעולם".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)