ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, עולה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט בהיקף של כ – 350 אלף ₪.
קמפיין הטלוויזיה עולה במסגרת "מגדילים ראש" – פינה פרסומית חדשה שתשודר בשידורי קשת בערוץ 2. הפינה עוסקת בחדשות מתחום ההשכלה, ומשלבת בתוכה שלושה תשדירים, שניים מתוכם של חברות מקבוצת מטריקס. הקמפיין ישודר במהלך החודש הקרוב בימים רביעי, חמישי ושבת, בשעה 19:50.
מדובר בקמפיין שנועד להדגיש את צמיחת עולם ההייטק והמחשוב, תחת הסיסמא: "ג'ון ברייס הדרכה – עושה לכם את העבודה", הבאה להדגיש את כך שלימודים בג'ון ברייס מקנים לתלמידים מקצוע מבוקש בשוק העבודה.
בנוסף, ג'ון ברייס מעלה קמפיין באתר WALLA, במסגרתו יפורסמו ארבעה תחומי פעילות: קורסי תכנות, קורסי גרפיקה ומולטימדיה, קורסי טכנאים ורשתות וקורסי ה"מערכת גמישה".
ערן לסר, מנכ"ל משותף ג'ון ברייס הדרכה, אומר: "לאחרונה אנו עדים לצמיחה בענף ההייטק ולביקוש רב של עובדים והדרכות בתחום. ג'ון ברייס הדרכה משתפת פעולה עם חברות מובילות בישראל, כשהמטרה היא סיוע במציאת תעסוקה לסטודנטים בוגרי המכללה. קמפיין זה, שמתקיים במסגרת פינה של חדשות מתחום ההשכלה, פונה לכל מי שרוצה ללמוד ולרכוש מקצוע מבוקש בתחום ההייטק, והקמפיין ב – WALLA מתמקד בקורסים למקצועות מבוקשים ביותר בשוק", אומר לסר.
לסר מציין כי בשנה האחרונה העבירה ג'ון ברייס את עיקר פרסומה מהעיתונות אל האינטרנט, אולם עם התאוששות ענף ההייטק והתרחבות תחומי הפעילות של ג'ון ברייס, החליטה החברה להגדיל את תקציב הפרסום ולעלות גם בקמפיין טלוויזיוני.
השבוע קיימה ג'ון ברייס במרכזה בתל-אביב, יריד תעסוקה לתלמידיה ובוגריה, בהשתתפות 23 חברות המחפשות עובדים, מה שמעיד על הביקוש הגדול בשוק לבוגרי הלימודים בג'ון ברייס.
בין החברות: מטריקס, EDS, אינטגרטי, Tesnet, תקשוב, ICT, קומברס, טנגרם, טסקום, קונסיסט, חילן, ,Over Line, we ewave, אינטרנט זהב, Team, כלנית כרמון, qualitest, בזק בינלאומי, רטליקס ,Global Support ,y-side ועוד.