ג'ון ברייס הדרכה זכתה במכרז לביצוע פעילות הדרכה במרכז ההדרכה הארצי של משטרת ישראל

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס זכתה במכרז לביצוע פעילות הדרכה עבור מרכז ההדרכה הארצי החדש של משטרת ישראל. תקופת המכרז היא 25 שנה והיקף הזכייה, על פני השנים, מוערך בכ- 185 מיליון ₪. פעילות ההדרכה של ג'ון ברייס צפויה להתחיל בעוד כשנתיים. כבר בשנה הראשונה לפעילותה בפרוייקט צפויות הכנסות החברה להגיע ל- 8.4 מיליון ש"ח.



מדובר במכרז ראשון מסוגו בישראל במסגרתו יינתנו שירותי הדרכה בשיטת מכרז BOT – היזם הפרטי מקים ומממן את הפרוייקט הציבורי, מתפעל אותו לאורך כל תקופת הזיכיון והכנסותיו מן הפרוייקט נובעות מן הגוף המשתמש בשירותים.



ג'ון ברייס הדרכה צפויה לנהל ולהעביר עשרות אלפי שעות הדרכה בשנה עבור משטרת ישראל במגוון רחב מאוד של נושאים בינהם: ניהול, משאבי אנוש, מדעי התנהגות, בטיחות, ספורט, קליעה, מחשוב ותקשורת, לימודי שפות ועוד. במסגרת ההסכם ג'ון ברייס הדרכה תבצע את פעילות ההדרכה ופיתוח החומרים וכן את כלל פעילויות האדמיניסטרציה הכלולות בתיאום ההדרכה.



ג'ון ברייס הדרכה תשמש כקבלן יחיד בתחום ההדרכה במגוון רחב של עולמות תוכן עבור חברת פוליסיטי בע"מ השייכת לשיכון ובינוי וחברת G4S. פוליסיטי נבחרה במכרז שפרסמה מדינת ישראל להקמת מרכז הדרכה ארצי למשטרת ישראל, במסגרתו תספק החברה שירותי תפעול, אחזקה והדרכה במרכז ההדרכה בבית שמש למשך 25 שנה, בהיקף כולל של 1.8 מיליארד שקל. כיום מפוזר מערך ההדרכה של משטרת ישראל ב-18 בתי ספר ברחבי הארץ. קריית המשטרה החדשה תרכז את כלל מערך ההדרכה במקום אחד ותאפשר את השתלמותם של אלפי שוטרים באמצעות ג'ון ברייס הדרכה ובאמצעות הדרכות המועברות על ידי אנשי המשטרה.



לדברי ערן לסר, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה: "ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס גאות להיות הגוף, אשר יספק למשטרת ישראל את מערך הידע וההדרכה במסגרת מרכז ההדרכה החדש שמקימה המשטרה באמצעות החברות פוליסיטי ו- G4S. מדובר במכרז פורץ דרך בו מסופקים שירותי הדרכה בפעם הראשונה בישראל בשיטת BOT. ג'ון ברייס מביאה עימה ניסיון רב בתפעול החלקים המתודולוגיים והתפעוליים של קורסים והדרכות למספר רב של אנשים. באמצעות מרכז ההדרכה של משטרת ישראל נוכל לנהל ולתפעל קורסים והכשרות באמצעות מתודולוגיות לימוד חדשניות ובשילוב טכנולוגיות למידה מתקדמות. יחד עם המשטרה נפעל לשדרג את מערך הלמידה המתוקשב ולהציג בפני הלומדים בקורסים את הדור הבא של הלמידה. אנו מאמינים כי השילוב של הקמת מרכז הדרכה ארצי של המשטרה יחד עם שילוב שיטות הדרכה חדשות ומתקדמות יביאו לשיפור איכות מערך ההכשרה של השוטרים בישראל".

אולי יעניין אותך

 רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר