גיא ארמה מונה לתפקיד דירקטור מכירות עולמי במיקרוסופט

גיא ארמה, 39 מנהל מגזר העסקים הקטנים והבינוניים בישראל מונה לתפקיד "דירקטור מכירות עולמי לעסקים קטנים ובינוניים (SMB)" במטה החברה שברדמונד וושינגטון. במסגרת תפקידו זה יהיה אחראי ארמה על תכנון והוצאה לפועל של תהליכי המכירה והשיווק העולמיים למגזר זה.


בעשר השנים האחרונות שימש ארמה במגוון תפקידי ניהול, שיווק ומכירה במיקרוסופט ישראל .בין היתר, בתחום העסקים הקטנים והבינוניים ובתחום הלקוחות הפרטיים. פועלו של גיא זכה אף להכרה בין לאומית עם זכייתו בפרס איש השיווק המצטיין של שנת 2009 לאזור המזרח התיכון ואפריקה.


גיא בעל תואר ראשון במשפטים ו MBA מבית הספר למנע"ס Kellogg.


גיא ארמה: "לאחר שנים של עשייה רבה ומהנה במיקרוסופט ישראל אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקי לעבור למטה החברה בארה"ב. אין לי ספק שעבודה במטה חברה שמונה כ- 90,000 איש ועבודה עם למעלה מ- 80 חברות בנות של מיקרוסופט ברחבי העולם תהיה מאתגרת ותספק עבורי סט של התנסויות וחוויות חדשות שיתרמו להמשך התפתחותי המקצועית.


עופר רחום, סמנכ"ל חטיבת לקוחות, שותפים ופתרונות עסקיים: "מיקרוסופט ישראל נסמכת על מצוינות ההון האנושי שבה. מינוי של גיא לתפקיד דירקטור במטה החברה מהווה דוגמא נוספת להכרה העולמית בהישגים של מיקרוסופט ישראל ובאיכות אנשינו. אני רוצה להודות לגיא על תרומתו החשובה למיקרוסופט ישראל לאורך השנים ולאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

אולי יעניין אותך

David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)
 ארליך
 לשמאל יואב הורוביץ, צבי ימיני, אורית אפרתי, שיזף רפאלי
 שלומית ירון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר