היום התבשרו בגיתם כי שני קמפיינים עלו כפיינליסטים בתחרות ה Adspot – תחרות קריאטיב לקמפיינים low budget (דלי תקציב).
הקמפיינים הנבחרים בתחרות זו, נמדדים עפ"י רעיון חד וחכם שמצליח להעביר את המסר בלי צורך להשתמש בהפקות ענק. הקמפיינים העולים הינם קמפיין נקודת החן לאגודה למלחמה בסרטן וקמפיין ניקול.
אסי שביט סמנכ"ל הקריאטיב היוצא של גיתם אמר היום כי "כהמשך ישיר לתערוכת save the money, בה הראנו איך ניתן עם רעיון גדול וחכם ליצר קמפיין לכל לקוח, בעולם מכירים בחשיבותו של הרעיון החכם והקריאיטיבי ומודעים לצורך ליצר קמפיינים העונים לדרישות של לקוחות מסוגים שונים. גם בתחום זה אנו בגיתם מצליחים להגיע להשגים וליצר קמפיינים קטנים וקריאטיבים הזוכים להכרה בינלאומית".