גיתם BBDO הוכרז היום כפיינליסט בתחרות פסטיבל ניו יורק

משרד הפרסום גיתם BBDO הוכרז היום כפיינליסט בתחרות הפרסום NYFA- NY Festival Awards.



תחרות פסטיבל ניו יורק קיימת כבר 50 שנה ומזהה את העבודות הטובות בעולם בפרסום, העיצוב והשיווק.



בהתמודדות בתחרות זו נמדדים קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית.



מעל 60 מדינות בעולם מיוצגות ומשתתפות בתחרות ובשיפוט, ומבין מאות העבודות שנשלחו מכל העולם עלו לשלב הסופי משרד הפרסום גיתם BBDO עם : האגודה למלחמה בסרטן- סרט הפתקים, ניקול – מודעת משמש והאגודה למלחמה בסרטן – מודעת בית קברות.



גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO מוסר: "אנחנו מתרגשים מההישג. העבודות שלנו זוכות להכרה בתחרויות פרסום בכל העולם ומשמח אותנו מאוד לקבל גם את חותמת האיכות של פסטיבל ניו-יורק".



תוצאות סופיות של התחרות יינתנו בתחילת יוני 2009.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)