גיתם/BBDO זכה בתקציב הפרסום של העיתון היומי החדש של קבוצת "הירש מדיה"

משרד הפרסום "גיתם/BBDO זכה בתקציב הפרסום של העיתון היומי החדש של קבוצת "הירש מדיה", שיצא לאור ברבעון הראשון של שנת 2006. היקף תקציב הפרסום מוערך בכ – 2.5 מליון דולר לשנה.



קבוצת "הירש מדיה" בבעלותו של איש העסקים שלמה בן צבי, פועלת בתחום התקשורת ובבעלותה מספר עיתונים וערוצי טלויזיה .



לדברי מר דיויד בסן סמנכ"ל קבוצת הירש מדיה "קבוצת "הירש מדיה" רואה במשרד הפרסום "גיתם" שותף לדרך – להשקת והובלת העיתון היומי החדש, וביסוס מעמדו כאחד מאמצעי התקשורת המובילים בעיתונות הכתובה".



אומרת מיכל המאירי מנכ"ל גיתם BBDO: "אנחנו גאים על שנבחרנו להיות חלק ממהלך משמעותי בעולם התקשורת הישראלי ושמחים לקחת חלק בצמיחתו של גוף תקשורתי זה. אנחנו בטוחים שבכוחות משותפים נוכל לעשות שינוי אמיתי במפת העיתונות בארץ"

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)