גלובס: מחירי הפרסום בטלוויזיה צנחו ב-20%-30% בינואר-פברואר

ירידת המחירים בטלוויזיה בחודשים ינואר-פברואר הגיעה לממוצע של 20%-30% ומעלה. כך מעריכים בכירים בענף המדיה. ינואר-פברואר, הנחשבים בדרך כלל לחודשים שחונים בפרסום הצדיקו עצמם גם השנה והותירו טלוויזיה עם רייטינג גבוה וביקוש נמוך מאוד לזמן אוויר, מה שמשך את המחירים כלפי מטה בצורה דראסטית.


נבו קמחי, מנהל המדיה ביהושע TBWA, ציין כי הזכייניות ניסו השנה ליצור תחושה שמאמצע פברואר הטלוויזיה תתמלא, אבל זה לא קרה. "המחירים עד עכשיו היו אטרקטיביים, הביקושים נמוכים ויש הרבה בונוסים, דילים ואפשרויות לקנייה על בסיס מקום פנוי. בגלל החורף והרייטינג הגבוה העלות לנקודה זולה יחסית, מה שהופך את הפרסום לאטרקטיבי", הוא אומר.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)