ירידת המחירים בטלוויזיה בחודשים ינואר-פברואר הגיעה לממוצע של 20%-30% ומעלה. כך מעריכים בכירים בענף המדיה. ינואר-פברואר, הנחשבים בדרך כלל לחודשים שחונים בפרסום הצדיקו עצמם גם השנה והותירו טלוויזיה עם רייטינג גבוה וביקוש נמוך מאוד לזמן אוויר, מה שמשך את המחירים כלפי מטה בצורה דראסטית.
נבו קמחי, מנהל המדיה ביהושע TBWA, ציין כי הזכייניות ניסו השנה ליצור תחושה שמאמצע פברואר הטלוויזיה תתמלא, אבל זה לא קרה. "המחירים עד עכשיו היו אטרקטיביים, הביקושים נמוכים ויש הרבה בונוסים, דילים ואפשרויות לקנייה על בסיס מקום פנוי. בגלל החורף והרייטינג הגבוה העלות לנקודה זולה יחסית, מה שהופך את הפרסום לאטרקטיבי", הוא אומר.