גלית פרבר נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ של רשת האופנה זברה

זו השנה הראשונה בה נעזרת רשת זברה בפרזנטורית ידועה כחלק מתהליך המיתוג של הרשת והגדלת תקציב הפרסום לשנת 2006 למיליון דולר. בקמפיין החדש מציגה רשת זברה אופנה לכל המשפחה לאורך כל שעות היממה , במגוון סיטואציות משפחתיות. סוכנות רוברטו עסקה במלאכת הרכבת "המשפחה " כאשר לתפקיד "האם" נבחרת הפרזנטורית – גלית פרבר. עלות הדוגמנים לעונה כ- 30,000$.



הקמפיין החדש והשימוש לראשונה בפרזנטורית ידועה הינו חלק בלתי נפרד מהגדלת תקציב הפרסום לשנת 2006 למיליון דולר. המעבר לפרסום ארצי הכולל: עיתונות ארצית, שילוט חוצות, פוסטר מדיה, פרסום בנקודת המכירה וקטלוג.



מנכ"ל רשת זברה, פיני פרטוק: "בחרנו בגלית פרבר להוביל את קמפיין הקיץ שכן היא מייצגת את האמהות הצעירה של שנות ה-2000 שאינה מתפשרת על איכות לצד נוחות בחיי היום יום. לצד אלו פרבר מציעה נשיות ויופי ישראלי מתפרץ" .

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)