גם בברנז'ה מבינים כלכלה: הבצפר בשיתוף המי"ל, פותח השתלמות לאנשי פרסום ושיווק בנושא שוק ההון

הבצפר – בית הספר הגבוה של חברות הפרסום, המקום בו מכשירים את דור העתיד של ענף הפרסום, יחסי הציבור ואנשי השיווק פותחים השתלמות בעולם שוק ההון על מנת לתת מענה הולם, איכותי ומקצועי ללקוחות.



ורד בטש מנהלת הבצפר "במציאות התחרותית של חיינו העסקיים, חברות רבות מנסות לפתח יתרון יחסי ולהפוך למובילות בתחומן. בהנחה שכולנו אלופים במוצרי צריכה, בואו נודה שבתחום הפיננסים אנחנו לא תמיד בעניינים. כדי לפצח בריפים של גופים כלכליים, אנשי הפלנינג, הקריאייטיב, יחסי הציבור וקידום המכירות צריכים להבין את המוצרים הפיננסיים לעומקם, זו הסיבה שמצאנו לנכון לפתוח בשיתוף המי"ל השתלמות ייחודת בנושא"



זו הדרך המהירה לתפיסה כלכלית רחבה ולהבנת הצרכים העסקיים של לקוחות המשרד.



ההשתלמות תועבר ע"י בכירים מעולם הפיננסיים ותעסוק: בשוק המניות, שוק האג"ח, יסודות ניתוח דוחות כספיים והערכת שווי חברות, ניתוח נתוני מאקרו כלכליים של המשק, שווקי הון בעולם, קרנות נאמנות, תעודות סל , קופות גמל וקרנות פנסיה, מושגי יסוד בבנקאות ובפעילות הבנקאית.



מנהל אקדמי של ההשתלמות ד"ר איתי גלילי – מרצה במוסדות להשכלה גבוהה בתחומים של מימון ומימון התנהגותי, מנהל את המרכז לבנקאות פרטית בבנק הבינלאומי ומתמחה בניהול השקעות בשווקים פיננסיים בארץ ובחו"ל.



ההשתלמות תפתח ב29/4 ואורכה כ8 מפגשים.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)