דגם ה-G37 Convertible של Infiniti זכה בפרס Plus X היוקרתי

בסופ"ש האחרון זכה דגם ה-G37 Convertible עם הגג הנפתח של Infiniti בתחרות הטכנולוגיה, הספורט ואורח החיים הגדולה בעולם, בפרס Plus X המכובד, בתחום הטכנולוגיה בקטגוריית "עיצוב ואיכות גבוהה" .



פרסי ה-Plus X ניתנים על הישגים יוצאי דופן בקטגוריות: חדשנות, איכות גבוהה, עיצוב, נוחות שימוששימושיות, הנדסת אנוש, ושימור סביבה.



דברי יו"ר חבר השופטים, פרנק קרייף: " הדו-מושבית הקבריולית היפה והיוקרתית של איניפיניטי מתוצרת יפן הותירה רושם עז בשפה העצובית שלה, המאפיינת את כל הדגמים בסדרת ה-G, ולא חסרים ייחודיות ובידול מותג גם במקרה של הדגם עם הגג הקשיח הנפתח. כמו כן, אהבנו מאוד את הנחיית המשתמש החכמה של מערכת המולטימדיה במכונית. עוד מעלות בולטות של המכונית הזאת מבית Infiniti – שתרמו לזכייתה ב-Plus X – הם הגימור היוצא מן הכלל, תחושת האיכות, וההקפדה על פרטים בתחומים רבים."



לדבריו: "אחד התנאים המוקדמים בתחרות ה-Plus X הוא שרק מוצרים שמציעים ערך נוסף ומיטיבים באמת עם הצרכן יוכלו לזכות, מפני שהמוצרים המנצחים אמורים לעשות את החיים קלים ומהנים יותר בלי לפגוע בסביבה."



לדברי אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי בישראל: " הזכיה בפרס Plus X היוקרתי ממצב את מעמדה של אינפיניטי בעולם כמובילה בחדשנות, באיכות גבוהה, בעיצוב, בנוחות שימוש ובהנדסת אנוש. אני נרגש נוכח הכבוד הגדול שהגיעו לחלוק לנו מאות ממקבלי ההחלטות הבכירים ביותר בתעשייה, בשיווק הקמעונאי ובתקשורת ."

אולי יעניין אותך

 רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר