דומינו'ס פיצה וקליק, מתאחדים לשיתוף פעולה בקליק אחד לרגל קמפייןONE CLICK PIZZA של דומינו'ס והשקת סדרת חטיפי השוקולד החדשה של קליק. במסגרת השת"פ, לקוחות המזמינים דומינו'ס פיצה ייהנו מקינוח מתנה – חטיף קליק מסדרת הטעמים החדשה הכוללת 4 חטיפים שונים ומפנקים.
הפעילות תתוקשר בפרסום במדיה החברתית ובאמצעי הדיגיטל של המותגים, וכוללת בין היתר סרטון הומוריסטי בהשתתפות הפרזנטור של דומינו'ס פיצה – מאור כהן. במסגרת שיתוף הפעולה יערכו פעילויות בעמודי הדיגיטל של המותגים והחברים בעמודים יוכלו לזכות במנויי פיצה או מארז מפנק של קליק במתנה.
דומינו'ס פיצה השיקה השנה שירות טכנולוגי חדשני להזמנת הפיצה המהירה בעולם. כפתור ה-ONE CLICK PIZZA מאפשר לכל לקוח דומינו'ס, שהזמין בעבר מהרשת, להזמין בלחיצת כפתור אחת (מאפליקציית המובייל או מאתר החברה) תוך שניות בודדות את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלו. כפתור ה-ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות בחירה מהירות באמצעות סליידר בין האופציות השכיחות ביותר בשדות ההזמנה השונים, כך בשנייה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים או מקום עבודה וכמובן בין שתי אפשרויות לפיצות מעודפות ועוד.
עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה: "כחלק מהיותה מובילת שוק הפיצות בישראל, דומינו'ס פיצה מנסה לחדש כל הזמן עבור לקוחותיה – אם בפיתוחים טכנולוגיים ובמוצרים חדשים או אם בשיתופי פעולה יצירתיים. טבעי לנו לחבור, במסגרת קמפיין הזמנת פיצה בקליק אחד, למותג השוקולד הפופולרי המציע ערכים דומים לשלנו."
לורה קרן, מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: "המותג קליק מתאפיין בערכים של כיף, פינוק, מקוריות והומור והוא אהוב בעיקר על בני נוער, אך גם על ילדים ומבוגרים. החיבור עם דומינו'ס פיצה הביא לשיתוף פעולה יוצא דופן הכולל קמפיין דיגיטל הומוריסטי המתכתב עם ערכי המותגים."