דומינו'ס פיצה מעלה קמפיין קיץ עם קריצה אקטואלית: "בית לא עוזבים כשדומינו'ס בדרך אלייך"

הקמפיין יעלה ביום ו', 1.7.05, למשך שבועיים, בערוצים המסחריים 2 ו- 10 באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהשקעה של 350,000$. מטרת הקמפיין התדמיתי היא לחשוף את הפיצה החדשה בטעם פסטו עם עשבי תיבול בבצק, שצפויה להיות הלהיט של תפריט הקיץ אשר יושק בחודש הקרוב. בנוסף לסרטון בן 24 השניות, יעלו שני סרטוני משנה בני 6 שניות כל אחד המציגים את המבצעים החמים של "דומינו'ס פיצה".



אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה": "בשנה האחרונה הקפדנו לרגש את לקוחותינו ולחדש להם עם טעמים ומוצרים מסעירים. הקיץ הזה אנו יוצאים עם פיצה חדשה ומעניינת, כנפי עוף מדהימים בציפוי פריך ועם קמפיין מעניין לא פחות. לקחנו משרד פרסום אקטיבי שהוציא תחת ידיו סרטון שיחמם את הלב, בדיוק כמו הפיצה".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל