'הבצפר' של חברות הפרסום משיק סדנת רדיו ייחודית לסטודנטים הלומדים בקורס הקופירייטינג. במסגרת הסדנה יקבלו הסטודנטים בריף אותו יתבקשו לתרגם לתשדיר פרסומת. בנוסף יתבקשו הסטודנטים לביים את התשדיר, אותו יבצעו סטודנטים לקריינות מבית הספר למקצועות הרדיו "בלה בלה", בניהולו של קובי ליבר.
הסדנה תועבר על ידי מנהלי מסלול הקופירייטינג, עופר גולן ורוני אפלבוים, לצד אנשי מקצוע מתחום הפרסום והרדיו בהם דורי בן זאב ודורון ויטנברג משפ"מ.
שיתוף הפעולה הנוכחי מתווסף לשורת שתופי פעולה אותם מקדם 'הבצפר' בניהם סדנת האינטגרייטד עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שיתוף הפעולה עם הקריה האקדמית אונו במסגרת תואר אקדמי בפרסום, שיתוף הפעולה עם גוגל ישראל במסלול השיווק באינטרנט ואחרים.
קורס הקופירייטינג של 'הבצפר' הוא המוביל בתחומו בארץ, כאשר עומד על נתוני השמה של מעל ל-42% אחוזים. אופן העברת התכנים בקורס, שאורכו 10 חודשים, מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי.