החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג דיאט קוקה-קולה לימון המדגיש את "החוויה הסנסורית".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, בהשקעה של כ-1 מיליון ₪, יעלה בערוצי הטלוויזיה ויתמקד בהעברת התחושה המיוחדת מחוויית השתייה, תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט.
עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה אמרה היום כי "מטרת הקמפיין להעצים את טעם הלימון באמצעות סרטונים קצרים המעבירים את החוויה הסנסורית. הקמפיין החדש מבוסס על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וצילומים מיוחדים הממחישים את תחושת הגירוי ואת נקודות המבט הלא שגרתית של המותג".
הקמפיין שצולם בישראל מצטרף לקמפיין הסנסורי של המותג קוקה-קולה, שאף הוא נעשה בישראל ואומץ ע"י יותר משלושים מדינות בכל רחבי העולם.