לראשונה בישראל, חברת "קוקה-קולה ישראל" יוצאת במהדורה עונתית, מיוחדת ומוגבלת של בקבוקי דיאט קוקה-קולה (350 מ"ל) בעיצוב חורפי ובהשראת הקמפיין"Do what feels good in the winter". סך ההשקעה בקמפיין כ-5 מיליון ש"ח.
מנציגות החברה בארץ נמסר כי "הבקבוק עוצב על ידי המעצב יובל קרטא, ששילב קולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית שלנו והופכים את החורף לחוויה נעימה,ייחודית ומרגשת : להריח פרח, לרקוד בגשם, להתאהב, לשמוע מוסיקה, להישאר בבית עם מי שאוהבים, להרגיש את הרוח ולהתכרבל בפוך המפנק.קרטא עשה שימוש בשפה גראפית ייחודית המאפשרת איורים על גבי בקבוק." עוד נמסר כי "העיצוב הישראלי התקבל באהדה רבה ע"י קוקה- קולה הבינלאומית וזכה להתעניינות מגורמים שונים בעולם ששוקלים לאמץ אותו."
פעילות שטח ייחודית תלווה את הקמפיין- במהלך חודש פברואר יתפרשו 24 קריקטוריסטים, במיקומים שונים בארץ- מתחמי בילוי, אזורי עסקי ומקומות הומי אדם. מנהלי הצוותים והמאיירים יזמינו את העוברים ושבים לקבל איור שלהם בסיטואציה חורפית לחורף חם ונעים. האיורים יינתנו חינם לאנשים שצוירו בתוספת בקבוק דיאט קוקה- קולה עם עיצוב החורף על פי Do what feels good in the winter".
כמו כן, חברת קוקה-קולה ישראל תצא בקמפיין, החל מחודש פברואר למותג "דיאט קוקה-קולה עם הסלוגן –Do what feels good in the winter" ". הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום דחף 1.
מלבד קמפיין הטלוויזיה, מושק קמפיין האינטרנט החורפי, באמצעות באנרים ואתר ייחודי שבו הגולשים יוכלו לבחור סרטון מתוך מאגר סרטונים אשר מציגים תרחישים שונים ומאופיינים באווירה חורפית ואינטימית. בסוף כל סירטו יוכלו הגולשים להכניס מסר אישי משלהם. המסר ייכתב על ידי האצבע על גבי החלון/מראה מכוסה באדים והמסר ישלח לחברים או לכל אתר חברתי (פייסבוק/מיי ספייס, יו טיוב וכו'.)