הבצפר משתף פעולה עם לעומק התודעה: יוצאים בקמפיין נגד גזענות




הבצפר של חברות הפרסום משיק בימים אלה קמפיין חברתי בנושא סטריאוטיפים. את המהלך מובילים תלמידי מסלול הקופירייטינג של הבצפר ואת המדיה תעניק חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים. הקמפיין הייחודי כולל מודעות שיוצבו בחדרי השירותים בפאבים, בארים ובמועדונים מובילים.


עופר גולן, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר: "שלושת הכרזות שנבחרו בסופו של דבר, של דורון מלצר ויאיר גולדשטיין, משקפות את הגיחוך שבסטריאוטיפיזציה וכמה מהר אפשר לפתח אנטגוניזם ודעה קדומה כלפי קבוצות אוכלוסייה שלמו. זה באמת עצוב עד כמה שהנושא הזה מגוחך".


כחלק מהמהלך, יזם הבצפר סקר מיוחד באמצעות מכון הסקרים פאנלס, שהתמקד בנושא עדות וסטריאוטיפים. מהסקר עלה כי: 47% מהספרדים העדיפו בן זוג ספרדי, בהשוואה ל-34% מהאשכנזים שהעדיפו בם זוג אשכנזי. בקרב רווקים התוצאה דרמטית יותר: 62% מהספרדים מעדיפים בן זוג זספרדי, לעומת 31% מהאשכנזים שמעדיפים בן זוג אשכנזי.


זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "נושא הגזענות נבחר במשותף כפרויקט עם הבצפר, במטרה להצליח להגיע למודעות של אותם צעירים ולנסות לחולל את שינוי. המדיה של עומק התודעה מגיעה ליותר מ800,000 אלף צעירים וצעירות.



היקף הקמפיין נאמד ב כ 100 אלף ש"ח.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)