הדוגמנית שירי בן ארי שנמצאת בחודש השישי להריונה, תשמש כפרזנטורית של המותג האיטלקי הבינלאומי Cam המתמחה במוצרי פרימיום לתינוקות. בן ארי תוביל את קמפיין סתיו חורף 2007/8 תמורת סכום של 20,000$. הקמפיין בהיקף השקעה כולל של כ – 250,000$ יתמקד במוצרים המובילים ובעיקר בעגלות של המותג האיטלקי Cam שהקולקציה החדשה שלו הושקה לאחרונה במלואה בישראל.
אייל אייבינדר הבעלים של קבוצת ר.ד.א יבואנית Cam מסביר כי: "שירי בן ארי נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה בשל העובדה כי היא משקפת בצורה מושלמת את ערכי המותג – היא משדרת איכות, בינלאומיות וייחודיות לצד העובדה שהיא מאוד אינטליגנטית ובשלה ומביאה לידי ביטוי בצורה מושלמת את האימהות של שנות ה – 2000."
אייבינדר מוסיף כי: "בשל הביקוש למותגי פרימיום בתחום התינוקות בכלל ובתחום העגלות בפרט שעלה בשנתיים האחרונות בעשרות אחוזים, העלאת המודעות של הצרכן לאיכויות המותג באמצעות קמפיין נרחב, הכרחית."
לדבריו: "הקמפיין מתמקד בעגלות, ליבת הפעילות של המותג, מאחר ומדובר במוצרי הדגל של Cam וכן מסקרים שעשינו עלה כי קניית העגלה מהווה את הצעד המשמעותי ביותר עבור ההורים שבדרך."
חברת cam הינה החברה שמוכרת הכי הרבה מוצרי תינוקות באיטליה. החברה מוכרת בכל העולם בלמעלה מ – 60 מיליון יורו בשנה.