הדור החדש של הפרסומאים עיצב את המודעות שיעלו ברחבי תל אביב

השבוע (ביום חמישי) בתל אביב שלטי פרסום לטקס הכרזת הזוכים של תחרות ה- Effie Awards. הטקס יתקיים ב- 21 ביוני.



שלטי הפרסומות הם תוצר של שיתוף פעולה בין תחרות פרסי ה- Effie, "הבצפר" (בית ספר למקצועות הפרסום) וחברת המדיה JCDecaux ישראל.



לצורך הפקת השלטים קיים "הבצפר" תחרות בין קבוצות סטודנטים ממגמת הקריאייטיב. צוות האפי (המי"ל, איגוד חברות הפרסום בישראל ואיגוד השיווק הישראלי) בחרו את המודעה הזוכה, שתתפרסם בשלטי החוצות. במודעה מופיעה המילה "שאפו", כשהאות ש' זהה לאות "E" שמסמלת את הלוגו של תחרות ה- Effie Awards. משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין DRAFTFCB הוציא לפועל את הרעיון הקריאטיבי.



שלטי הפרסומת יעלו על עשרות אתרים מרכזיים בתל-אביב, הנמצאים בבעלות חברת המדיה JCDecaux, וכוללים תחנות אוטובוס ולוחות מודעות עגולים.



פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, הגוף המנהל את תחרות פרסי ה- Effie: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לשלב השנה את הדור הצעיר של הפרסומאים במהלכי המיתוג והשיווק המוקדם של תחרות ה- Effie Awards".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)