הוכרזו הזוכים בתחרות "דג הזהב" של רשת העיר

שלוש מודעות הפרינט הזוכות בתחרות "דג הזהב" של רשת העיר, הוכרזו אמש (א') באירוע שהתקיים במועדון ה"זאפה", בתל-אביב, שכלל הופעה מיוחדת של להקת "הדג נחש".



צוות השיפוט כלל 33 שופטים בראשות היו"ר, גדעון עמיחי. הרכב השופטים היה מגוון וכלל 16 אנשי קריאייטיב ממשרדי הפרסום השונים ו- 17 אנשי קריאייטיב, פרסום ועיצוב עצמאיים. התחרות, שמטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ, התקיימה זה השנה ה-17 ברציפות ובמסגרתה הוגשו למעלה מ- 100 עבודות פרינט.



כנציגת התחרות בישראל, קבוצת 'הארץ' מגישה לתחרות "אריה הזהב" העולמית את עבודות משרדי הפרסום הזוכים בתחרות "דג הזהב". הצוותים אשר עבודותיהם זכו בתחרות הישראלית, ייסעו לפסטיבל קאן שבצרפת, שם ישתתפו בתחרות "אריה הזהב". פסטיבל קאן מהווה את הכינוס השנתי העולמי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית, ובמסגרתו מתחרות עבודות מכלל משרדי הפרסום בעולם במגוון קטגוריות בתחומי הטלוויזיה, הפרינט, ותחומי שיווק ומדיה נוספים.



לדברי אחיה פריד, הסמנכ"ל המסחרי של קבוצת הארץ: "תחרות "דג הזהב" הינה מסורת בתעשיית הפרסום בישראל. מדי שנה אנו פוגשים רעיונות מקוריים וחדשניים הבאים לידי ביטוי בעבודות הפרינט של משרדי הפרסום השונים. איכות העבודות שהוגשו השנה היתה מן המשובחות שנראו במקומותינו. אנו מברכים את הזוכים בתחרות, ומחזיקים אצבעות למתמודדים בתחרות "אריה הזהב" שתתקיים בקאן."


לדברי גדעון עמיחי, יו"ר חבר השופטים בתחרות "דג הזהב" ה- 17, "תהליך שיפוט "דג הזהב" השנה היה שונה משנים קודמות. לצד השיפוט של למעלה מ- 30 אנשי קריאייטיב (ממשרדי הפרסום ועצמאיים), התנהל בשלב ב' של השיפוט, דיון ער על כל 11 העבודות שהגיעו לשלב הפינל-ליסט. לכל שופט הייתה היכולת להגיב, לשאול, להסביר, להסתייג או לפרגן. הדיון היה גלוי וכך גם ההצבעה. הדיון שהתפתח היה ייחודי ומאתגר. אני חושב שכל 11 העבודות שעלו לגמר, ראויות ביותר ונמצאות בהחלט בסטנדרטים בין לאומיים".

אולי יעניין אותך

 רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר