הוכרז הזוכה בתחרות חוויות מן השטח שנערכה בפייסבוק על ידי ליסקאר ולנדרובר

באחרונה הסתיימה תחרות הפייסבוק שערכה חברת ליסקאר לרגל חודש לנדרובר, במסגרתה התבקשו חברי ליסקאר בפייסבוק להעלות סיפורים, חוויות ומסלולי שטח שלהם. התחרות התקיימה במסגרת שיתוף פעולה בין ליסקאר לחברת המזרח, יבואנית לנדרובר בישראל, שבעקבותיו הכריזה ליסקאר על מבצע 'חודש לנדרובר' שבמהלכו מציעה החברה ליסינג מימוני ללא כל ריבית במכירת דגמי הדיסקברי.


מתוך מאות הסיפורים השונים והמשונים שהועברו לחברה, סיפורה של אריאלה בחר היה הסיפור שזכה במספר התגובות ההוהדות (Like) הגבוה ביותר, והיא זכתה במכונת אספרסו לשטח.



"השתתפתי בטיול שטח מאורגן שהפך במהרה לסיוט ארוך שלא רוצה להיגמר. זה היה במהלך נסיעתי לטורקיה לפני קרוב לשנתיים וזה היה היום ארוך בחיי. הרכבים בהם נסענו היו כל כך ישנים ומפורקים שקשה לתאר זאת במילים. רק חיכיתי שהיום הסיוטי ההוא ייגמר ואחר כך לא יכולתי לצאת מהמיטה במשך יומיים". למרות הכל, שומרת בחר על אופטימיות ומסכמת: "למרות הכל, זו הייתה חוויה מיוחדת שתמיד תישאר איתי, וגם הלקח שלמדתי כמובן".



הפרס הוענק לזוכה ע"י שי הרשקוביץ, מנכ"ל ליסקאר, שבירך את הזוכה ואמר: "חברת ליסקאר מברכת את הזוכה ומודה לכל האנשים שהשתתפו במבצע ושיתפו אותנו בחוויות נסיעות השטח שלהם. החודש, לאור עליית מחירי הדלק, החלטנו להעניק לחברי הקבוצה בפייסבוק מתנה נוספת של דלק בשווי 1,500 ₪ עבור כל עסקה שתיסגר ע"י חבר הקבוצה עד סוף החודש".



בתמונה: מנכ"ל ליסקאר, שי הרשקוביץ (מימין) מעניק את הפרס לבנה של הזוכה בתחרות, אופיר בר.

אולי יעניין אותך

 רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349