עבודות הגמר של הסטודנטים מהבצפר הוצגו בתערוכה מיוחדת תחת הכותרת "בואו להוריד לנו את התחתונים", בה הציגו בוגרי מסלול הקופירייטינג את הקמפיינים המסכמים עבור רשת ההלבשה התחתונה לגברים – MENZ. רשת MENZ העניקה פרס כספי בסך 1000 ₪ לקמפיין שהגיע למקום הראשון בבחירת השופטים. העבודה של זהר בראון אשר הגיע למקום השני, נבחרה ע"י הנהלת הרשת, להוביל את הקמפיין הפרסומי של החברה.
באירוע נכחו מעל ל-350 איש, אנשי מפתח מעולם הפרסום, האופנה והעסקים, בין האורחים הרבים ניתן היה לפגוש את בכירי תעשיית הפרסום בארץ, וביניהם אבנר בראל, גדעון עמיחי, מיקי בר, רביב יצחקי, יורם דרורי, מירה פינקלשטיין, אייל לינור, יונתן סטירין, שרית אריסון, יורם עבר הדני, יאיר ניצני, ליהי לפיד, טל רביב, מתי סרי, דורון ויטנברג ועוד.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על ידי איגוד חברות הפרסום בבעלות משותפת עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, קופירייטינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. הבצפר מציע לסטודנטים הכשרה מקצועית ברמת לימודים גבוהה ביותר, ומסייע לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה בתעשיית הפרסום.
במהלך עבודת הסטודנטים על הפרויקט נאספו נתונים מסקר שנערך בקרב 1000 גברים מגולשי אתר www.menz.co.il ממנו עולה כי הגבר הישראלי מוציא כ- 500 ₪ בשנה בקנייה ממוצעת של פריטי הלבשה תחתונה הכוללים: תחתונים, גופיות וגרביים. 70% מהגברים מעדיפים תחתוני בוקסר.