הושק אתר אינטרנט חדש בתחום תיירות הפנים המרכז מאות חוות דעת גולשים אודות מלונות ישראל

בימים אלו הושק Melonot.co.il, אתר אינטרנט חדש בתחום תיירות הפנים בישראל, המשווק את כלל המלונות בארץ, ומיועד להעניק לגולשים את כל הכלים לבחירת המלון המתאים ביותר לחופשה עבורם.


בין היתר, יספק אתר מלונות ריכוז בהיקף חסר תקדים של חוות דעת אמיתיות של גולשים שהתארחו בבתי מלון ברחבי הארץ, ובמסגרתם הם ידווחו על חוויית השהיה שלהם במלון וכן ידרגו פרמטרים שונים ואף יציגו תמונות שצילמו במהלך השהיה. בכך מחבר האתר את ישראל למגמה העולמית החזקה בתחום התיירות – של העדפת המלצות גולשים על פני תוכן שיווקי. בנוסף, מציע האתר חידוש חשוב – ערוץ לדיאלוג בין האורחים למלונות, והבאת תגובת המלון בצמוד לכל חוות דעת המתפרסמת באתר אודותיו.


אתר Melonot.co.il מציע גם שורה של כלים לבחירת מלון, ביניהם: יכולת השוואת מלונות המבוססת על פרמטרים שונים, כגון זמני קבלת החדר ועזיבתו, אינטרנט, חניה ועוד; מידע עשיר ועדכני אודות מתקני המלונות והשירותים שהם מציעים; תמונות של חדרי המלון, שטחיו הציבוריים והאטרקציות שהוא מציע; מפות מיקום מדוייקות; כתבות בנושאי תיירות, טיפים צרכניים ועוד. כמו-כן כולל האתר אפשרות יעילה ונוחה להזמנת מלונות מיידית באינטרנט או טלפונית באמצעות מוקד ייעודי.


אתר Melonot.co.il הוקם ומנוהל ע"י חברת NetTogether – שיווק מלונות באינטרנט בע"מ. בראש החברה עומדים יאיר כרמל – יזם ומומחה עתיר ידע ונסיון בשיווק באינטרנט, וניר כרמלי – שכיהן למעלה מ- 10 שנים כמנהל השיווק של רשת מלונות ישרוטל.


" אתר Melonot.co.il הינו 'תחנת חובה' לכל ישראלי המעוניין להזמין חופשה במלון בארץ, מאחר שהוא מאפשר להתרשם מבתי המלון כפי שהם באמת, ובכך מעצים את ההנאה ושביעות הרצון מחוויית האירוח עצמה" מסר ניר כרמלי. "החזון שלנו הוא, בסופו של דבר, לחזק את תעשיית התיירות בארץ ולהביא את התייר הישראלי להכרה בעדיפותה על-פני תיירות נופש ברבים מהיעדים בחו"ל", הוסיף כרמלי.


עוד בטרם הושק נאספו כבר באתר Melonot.co.il למעלה מ- 700 חוות דעת, ובהתבסס עליהן ועל ניתוח חוות הדעת אשר ממשיכות ויוסיפו להגיע יפורסמו באתר מעת לעת תובנות והמלצות, ובראשן "מדד Melonot.co.il" – דירוג המלונות הנותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף במושגי חוויית האירוח וההנאה מהשהיה על כל מרכיביה, בהתבסס על העדפות והמלצות הגולשים.

אולי יעניין אותך

 דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר