הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים – 5 טיפים שחשוב לדעת לפני שלוקחים הלוואה

הרבה מאוד שכירים, נאלצים לקחת הלוואות על מנת שיוכלו לעמוד בהתחייבויות כלכליות שונות, בין אם מדובר בהתחייבויות שלקחו על עצמם בעבר וכעת הם מתקשים לעמוד בהן, ובין אם מדובר בהתחייבויות שהם מתכוונים לקחת בהווה או בעתיד, מסיבה כזו או אחרת, ואינם יכולים לשלם עליהן מתזרים המזומנים שברשותם או מהחסכונות שצברו במהלך השנים.

לא מעט מאותם שכירים שלוקחים הלוואות, מעדיפים לעשות זאת דרך גורמים חוץ בנקאיים ולא לפנות בהכרח לבנק שלהם. יש לכך סיבות שונות, למשל, כך אפשר ליטול הלוואות אקספרס, כלומר הלוואות מהירות מהיום להיום, בלי דחיות ועיכובים, כמו כן הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים מונעות את ההתעסקות הבירוקרטית עם הבנק, מה עוד שהבנק לא חייב לדעת מזה, וזה חוסך בעיות עתידיות שעלולות לצוץ בעבודה מול הבנק.

חשוב לציין, אפשר למצוא לא מעט גורמים שמספקים הלוואות כאלה, החל מגוף פיננסי כמו ויזה כאל הלוואה חוץ בנקאית לכל מי שצריך, וכאלה בגופים פרטיים שונים. השאלה היא כיצד לוקחים את ההלוואה בצורה נכונה.

טיפים לנטילת הלוואה חוץ בנקאית בצורה נכונה

טיפ ראשון – תייצרו לעצמכם תוכנית ברורה כיצד להשתמש בכסף וגבולות ברורים, כמה כסף אתם רוצים לבקש. כך לא תמצאו את עצמכם מלווים יותר ממה שאתם צריכים בפועל.

טיפ שני – תבחנו את התנאים לקבלת ההלוואה. מה בדיוק דורשים מכם בזמן נטילת הלוואה, ומה נדרש מכם על מנת להחזיר את הלוואה.

טיפ שלישי – כשאתם פונים לגוף מסוים, תבררו אודותיו. הרי כשמדובר בבנק, ברור לכם במי מדובר, כנ"ל אם אתם פונים אל גוף כמו ויזה כאל נניח. אך כשאתם פונים לגוף לא מוכר, חשוב לדעת מי עומד מאחוריו ומה המחויבות שלו כלפיכם.

טיפ רביעי – כשאתם לוקחים הלוואה, תבדקו מה עומד לרשותכם. תכינו תוכנית סדורה כיצד להחזיר את ההלוואה. תבדקו הוצאות והכנסות, חסכונות וכל דבר אחר.

טיפ חמישי – מומלץ לבדוק האם זה משתלם לקחת הלוואה ולא לפתוח תוכנית חסכון. זה הכל עניין של ריביות וכמה זה שווה מבחינה כלכלית.

המידע בחסות AIBank – פורטל פיננסי

אולי יעניין אותך

 דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר