חברת "TNT" ,אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו/ חורף 2008. היום פרטה החברה על המהלך השיווקי המתוכנן להתחיל השבוע הכולל פרסום בכל המדיות וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, תחת הקונספט:"TNT .virtual world, real fashion ".
המהלך יכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית ,מודעות בעיתונות הכתובה , סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד- הצעירים. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב- כמיליון דולר.
מהחברה נמסר כי "הקמפיין מציג את עולמם הוירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ'טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט. זהו מימד אחר וחדש של המציאות היום- יומית, שאנו חיים בה. מציאות של זהויות בדויות, של תקשורת שקרית, מפגשים חברתיים מבלי לעזוב את החדר, מציאות שהיא לא מציאות, מציאות וירטואלית."
עוד נמסר כי את דניאלה פריאטיס, הדוגמנית הברזילאית הבינלאומית, שדגמנה 5 עונות רצופות ל TNT מחליפה קבוצה של 18 דוגמנים, בעלי מראה "סטריט", פשוט, מגניב, עם "קטע", בלי התחסדויות.
מיכה הוניגמן, מבעלי חברת רשת TNT מוסר כי: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם המציאות של בני הנוער,שהוא עולם שונה לגמרי מעולם המציאות של המבוגרים. "
עוד מסר הוניגמן כי: "קונספט הקמפיין מתאים לרוח קהל היעד ,שהוא הצעירים. הקמפיין ,כמו הקולקציה, משדר רעננות ,אופנתיות ועדכניות. הצבעוניות הנועזת העונה מגבירה את תחושת העליזות."
קרדיטים:
צילום- יניב אדרי, מנהלת קריאטיב-מירב קורן, ארט דיירקטורית –טלי מיכלברג, קופיריטרית-עינת אקר, סופרוויזר- שמרית סקורניק.