הייניקן בפרסום בשבוע האופנה

Heineken מותג הפרימיום האיכותי והבינלאומי יקים בשבוע האופנה מתחם חווייתי שבמרכזו בר Heineken Extra Cold המציג את חזית החדשנות טכנולוגית בעולם הבירה עם ברזי אקסטרא קולד- ברזי הבירה המאפשרים מזיגת בירה בטמפרטורה של 0 מעלות. אופן המזיגה באמצעות הברזים החדשניים תורם לאיכות הבירה, הנראות שלה וטעמה המחודד.


מדובר בברז, שמאפשר מזיגת בירה ממנו בטמפרטורה של 0 מעלות, מה שגורם לחוויית שתייה חלקה יותר וש’עושה חשק לעוד’. מחקרים שביצעה Heineken מצאו, כי נקודות מכירה שבהם הותקן הברז המיוחד, הגדילו את מכירות הבירה בכ-30%.


הקירור מושג על ידי מכשיר קירור מיוחד שפותח על ידי הייניקן העולמית, המאפשר את קירור הבירה ב- 3 מעלות נוספות. ברז המזיגה החדשני צובר עליו שכבת קרח אמיתית ומזיגה לכוס הינייקן קפואה הנשמרת במקפיא כוסות ייחודי.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)