היסטוריה: אבסולוט העולמית תעלה בסילווסטר ב -"In an ABSOLUT world"

חברת הכרם תשקיע כ- 3 מיליון ₪ במהלך שיווקי לקראת הסילווסטר למותג אבסולוט וודקה ותשיק בישראל את: ABSOLUT DISCO אריזה יוצאת דופן, שיוצרה במהדורה אספנות מוגבלת. ההשקה מתבצעת בסמוך להשקה בינלאומית היסטורית לקמפיין טלוויזיה ראשון תחת הסלוגן:


In an ABSOLUT world.





לדברי רונית אבנר אפשטיין, סמנכ"לית שיווק בחברת הכרם: "אנו גאים לייצג למעלה מ-20 שנה את המותג המוביל והיצירתי ביותר בעולם האלכוהול. הסילווסטר הזה אבסולוט דיסקו מביא עמו חדשנות, חגיגיות ורלוונטיות התואמים את רוח החג. כמו כן, בחודש דצמבר נעלה לראשונה קמפיין טלוויזיוני תחת הסלוגן: " In an ABSOLUT world כחלק מהשקה בינלאומית".



עוד מוסיפה אבנר אפשטיין : "ישראל היא המדינה הראשונה בעולם בצריכת וודקה אבסולוט פר נפש, לפי נתונים בינלאומיים שפרסמה חברת אבסולוט השנה. הצרכן הישראלי מאוד מודע לערכי המותג ומעריך ועוקב אחרי הקמפיינים של אבסולוט שזכו באין ספור פרסים במהלך השנים".



תפנית הסטורית



לפני כחצי שנה הכריזה חברת אבסולוט העולמית על תפנית בקמפיין האגדי, ששינה את עולם הפרסום. את הקמפיין המסורתי שלה ששם את הבקבוק כ"שחקן ראשי" , מחליף קמפיין חדש שבמרכזו הסלוגו: "In an ABSOLUT world " המציג סיטואציות שונות המדגימות כיצד יראה עולם מושלם – עולם "אבסולוטי".



קמפיין In an ABSOLUT world פותח ע"י חברת הפרסום הבינלאומית TBWA והוא כולל סרט טלוויזיה, מודעות פרסום ומדיה דיגיטלית. בארץ יועלה בערוץ 2, ערוץ 10 ערוץ 9 וערוץ 24.


בנוסף, קמפיין מודעות פרסום רחב היקף בעיתונות, ואירועי קד"מ שיכללו מסיבת טרום סילווסטר גדולה מאוד ופעילויות ממוקדות יותר לשוק הקר(ברים-מסעדות) .



לראשונה מציגה החברה סרט טלוויזיה שיעלה בו זמנית ברחבי העולם. במרכז הסרט מוצגת נהירה המונית, ועליה לגגות העיר של צעירים רבים הנמצאים במקומות שונים ברחבי העיר. מדובר במסיבה המושלמת, המסיבה האולטימטיבית, בה הירח, בכבודו ובעצמו, הופך לכדור מראות ענק וכל העולם רוקד לאורו. מסיבה כזו יכולה להתרחש בעולם מושלם תחת הקונספט – In an ABSOLUT world.



מסקר שהופק ונותח על ידי חברת "לעומק התודעה" המתמחה בשיווק לצעירים על בסיס מאגר הסקרים של חברת TGI עולה כי מתוך כלל שותי הוודקה בישראל – 51% מעדיפים וודקה אבסולוט, ואחריה בהפרש ניכר וודקה סמירנוף עם 19.5%.


63.3% מבין "הבליינים" מעדיפים וודקה אבסולוט.


ובקרב חיילים, הנחשבים ל"נכנסים חדשים" – 66.5% מעדיפים וודקה אבסולוט.


בקרב הסטודנטים – 55.8%.


סה"כ מבין אוכלוסיית הצעירים (18-35) – 26.1% מעדיפים וודקה על פני משקה אחר.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)