הכח ממשיך לעבור לצרכנים: שירות חדש להשוואת מחירים בנקודת המכירה באמצעות הטלפון

EasyCall (www.easycall.co.il), המפעילה מוקד מידע ושירות לאזרח, משיקה שירות חדש שיאפשר לבצע השוואות מחירים של מוצרים שונים באמצעות המוקד הטלפוני בכל שעה וללא תשלום. השירות החדש, שהוא הראשון מסוגו בישראל, מושק בימים אלה בשיתוף עם אתר השוואות המחירים באינטרנט Bazman (www.bazman.co.il).



השירות מצטרף לשירותי מידע נוספים שמציעה EasyCall הכוללים איתור אנשי מקצוע איכותיים במגוון של עשרות סיווגי מקצוע שונים וכן שירות השוואת מחירי ביטוח רכב לאיתור המחיר הזול ביותר מבין מאות סוכנויות ביטוח.



השירות החדש מאפשר להתקשר למוקד הטלפוני של חברת EasyCall (כוכבית 5106) מכל טלפון בעלות שיחת בזק רגילה וכן דרך מערכת אינטראקטיבית באמצעות אתר האינטרנט ולהשוות מחירים של מגוון מוצרי צריכה – ממוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מצלמות, ריהוט לבית ועוד – בכל זמן וללא תשלום.



נועם נחמני, מנכ"ל חברת OneCall, המפעילה את שירות EasyCall, מסר כי "שירותי השוואת המחירים באינטרנט זוכים אמנם להצלחה גבוהה אולם הבעיה היא שלרובנו אין נגישות למידע באינטרנט מכל מקום – דווקא כאשר מידע זה הוא חיוני מאוד במהלך קניית מוצר זה או אחר. השירות החדש נותן לכך מענה באמצעות יצירת קשר טלפוני עם אנשי המוקד שלנו בכל זמן ומכל מקום וכך לקבל במהירות את המידע שיאפשר לקבל את ההחלטה הטובה ביותר."



לדבריו, מהלך זה, בשיתוף עם אתר האינטרנט Bazman, הוא צעד נוסף בחזון של EasyCall להיות מוקד המידע והשרות לאזרח ולשיפור איכות הצריכה של הציבור בישראל באמצעות יצירת זירת פעילות צרכנית משותפת המקשרת בין הציבור לבין נותני השירות האיכותיים ביותר בשוק.



נחמני הוסיף כי "כמויות המידע האדירות שכולנו נחשפים מדי יום, מקשה מאוד להפיק את הידע האיכותי שיאפשר לנו לקבל החלטות יומיומיות טובות יותר. שירות השוואת המחירים שאנו משיקים, כמו גם שירותים עתידיים שאנו עומדים להציע, הם חלק מהיעד שהצבנו לעצמנו ולספק לאזרח מוקד אחד הכולל קשת רחבה של שירותי מידע איכותיים בצורה אינטראקטיבית בכל שעה ומכל מקום."



חברת EasyCall השיקה לאחרונה שירות טלפוני ואינטראקטיבי המאתר עבור הלקוח במהירות ויעילות את איש המקצוע האיכותי ביותר הקרוב אליו בעשרות סיווגי מקצוע שונים. השירות החדש, המופעל על-ידי מערך נציגי שירות מיומנים הזמינים ללקוח, מוצע באמצעות שיחת טלפון או דואר אלקטרוני הנענה מייד – וכל זאת 24 שעות ביממה וללא תשלום. אנשי המקצוע הרשומים במאגר המידע של החברה נבחרו רק לאחר שעברו תהליך סינון קפדני שכלל סקרי שביעות רצון לקוחות על פי מדדים שונים כגון אמינות, דיוק בזמנים, מחיר הגון ומקצועיות. כמו כן, אנשי המקצוע מחויבים לחתום על אמנת שירות בה הם מצהירים כי יעמדו בסטנדרטים גבוהים של אמינות, הגינות ומקצועיות ללקוח.

אולי יעניין אותך

 למורים
 בגג
12553Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר