"מאז שהתחלתי לעבוד כפרסומאי, הסבתא האלופה שלי, בת 87, רופאת שיניים, שחקנית גולף נדירה וחיית ברידג' יושבת עלי ושואלת 'מתי תעשה לי פרסומת?!?' כבר 7 שנים, בכל שישי אותה השאלה…. ", סיפר דן אבלגון, מנהל הדיגיטל באדלר חומסקי.
ההזדמנות נפלה לידיו במסגרת ועידת MAD של גלובס כשהתבקש להרצות על מהי "יצירתיות בפרסום".
"רציתי להעביר את הרעיון שהיום אנחנו, המפרסמים והמותגים יכולים להשתמש בכוח של המותג ולנצל את הבמות שלנו כדי לעשות טוב למישהו, להקל לו על החיים, לשמח אותו ובזכות זה לקבל סיפור טוב… והרי אנשים אוהבים לשתף סיפורים ולא מוצרים..", מסביר אבלגון. על אותה הבמה השקתי את הפרויקט: ' עושים את סבתא מבסוטה'. בפרויקט אני מבקש מאנשים וכלי מדיה שישתפו את הסיפור של סבתא שלי".