המאמן לשעבר פיני גרשון נבחר כפרזנטור לוח המודעות זה וזה

אתר "זה וזה",המוביל מהפיכה בהרגלי הצריכה בתחום הלוחות באינטרנט ,עולה באמצע אוגוסט בקמפיין פרסום רחב באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בהיקף של למעלה מ-4 מיליון ₪.



הרעיון העומד מאחורי אתר "זה וזה" הינו ריכוז כל לוחות מודעות הרכב, נדל"ן יד שנייה מכל אתרי הלוחות המקוונים בישראל לאתר אחד בו יכול הגולש למצוא ולהשוות בזמן אמת את כל מה שקיים בשוק, ללא תשלום.



להעברת המסר של הקמפיין, נבחר פיני גרשון כפרזנטור וכמוביל קמפיין הפרסום למותג. גרשון, ממאמני הכדורסל המובילים בארץ ובעולם, נבחר להוביל את הקמפיין בשל הזיהוי של דמותו שתואמת את אישיות המותג, המשדרת חוצפה ישראלית, תעוזה, מצוינות ונחישות. הקמפיין כולל סרטון בטלויזיה שיעלה בערוץ 2 ,בערוץ 10 ובאינטרנט.



אורית אורן, מנכ"ל "זה וזה" מסרה: הקמפיין והפרזנטור הנבחר הינם תוצאה של מהלכים רבים וחלק מתהליך המיתוג החדש, אותו אנו מובילים בחודשים האחרונים. נכון להיום הגולש נכנס לכל אתר לוחות בנפרד, מה שגוזל ממנו זמן יקר. באתר "זה וזה" אנו מרכזים עבורו את כל המודעות מכל אתרי הלוחות בישראל."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)