המותג תפוצ'יפס משיק את הגירסא הישראלית למבצע "מה הטעם"


שלי שליט, מנכ"ל שטראוס פריטו ליי, אמרה היום: "אני שמחה להשיק תחת מותג תפוצ'יפס את קונספט "מה הטעם" ובכך לאפשר לצרכנים שלנו טעימה מעולם עשיר של טעמים, חוויה של סקרנות, ריגוש ועניין ובעיקר – מעורבות פעילה בחווית הצריכה של אחד המותגים האהובים והמצליחים בישראל".



במהלך חודש מאי 2013 משיק מותג תפוצ'יפס עלית מבית שטראוס מהלך ייחודי אשר הוכיח עצמו במספר מדינות בעולם, עורר התרגשות ועניין בקרב הצרכנים.



במהלך חודש מאי יפגשו הצרכנים על המדפים אריזות תפוצ'יפס ב- 3 טעמים שונים. האריזות יהיו מושכות, מסקרנות, מפתות, מרמזות על הטעם שיש באריזה ועם זאת דבר לא באמת יכין אותם להפתעה שתחכה להם בשקית…



מחיר סדרת 3 טעמי תפוצ'יפס מה הטעם יעמוד על כ- 5 ₪ בלבד לשקית של 60 גרם+מארז התנסות של 6 שקיות של 30 גרם (2 מכל טעם).



חושבים שאתם יודעים מהו הטעם? מעבירים את הניחוש באמצעות אינטרנט, סלולר, פקס, מייל או טלמסר ייעודי למבצע ונכנסים להגרלה הגדולה שבה הפרסים הם:100,000 ₪ עבור כל טעם.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)