לקראת שנת הלימודים החדשה והיום הפתוח שיתקיים ב- 30 לינואר, 2009 המסלול האקדמי של המכללה למינהל יוצא בקמפיין פרסומי חדש, אשר בדומה לשנים האחרונות, יתמקד בהעצמת מוטיב הנטוורקינג עבור בוגרי המסלול.
הקמפיין, בהיקף של 3.5 מיליון ש"ח, יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, ברדיו, בעיתונות ולראשונה גם ברשת הסלולארית, באמצעות משרד הפרסום יהושעTBWA/ ובאינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל. הקמפיין יעלה ב-20 לינואר ויימשך עשרה ימים.
בדומה לשנה שעברה גם השנה יציג הקמפיין הטלוויזיוני בוגרים של המסלול האקדמי במכללה למינהל המחזיקים בעמדות מפתח במשק הישראלי ובפירמות מובילות בעולם, וישקף כיצד הם קשורים בינהם ברשת נטוורקינג גדולה – באמצעות הצגת מיקומם באופן וירטואלי על פני כדור הארץ: בניו יורק, סיאטל, אמסטרדם ועוד.
"השנה, בנוסף לערוצי הפרסום המקובלים אנו מפרסמים לראשונה גם בסלולאר מתוך הכרה בעוצמתו של מדיום זה בקרב קהל היעד הצעיר אליו אנו פונים" אומרת סלעית גרניט, סמנכ"ל שיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל.
גרניט מוסיפה כי "המסלול האקדמי ממשיך לספק לבוגריו לימודים איכותיים לצד כלים מעולים להתערות מוצלחת בשוק העבודה עם סיום הלימודים, כאשר בראשם: הנטוורקינג. למסלול האקדמי במכללה למינהל יש יכולות מוכחות בתחום: מעל 28,000 בוגרים בעמדות מפתח בכל תחומי המשק, אשר ממשיכים להוות את נקודת הפתיחה הטובה ביותר עבור אותם סטונדטים המחליטים ללמוד במכללה".