"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש מאי 2006. אם אפריל היה החודש של רשתות השיווק (פסח), חודש מאי היה חודש סלולרי מובהק.
קטגוריית הסלולר הובילה בחודש מאי את טבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית של כ- 4.3 מליון דולר. אורנג' היתה המשקיעה הגדולה בפרסום – השקיעה כשני מיליון דולר במחירים ריאליים וזכתה בתואר המפרסם והמותג המוביל של החודש.
פלאפון השקיעה בחודש מאי בפרסום 1.2 מליון דולר עם מבצע חלוקת מכשירים במתנה באמצעות באומן בר ריבנאי וקמפיין אמוציונלי לקהל הגברי לפלאפון "יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר" באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי. סלקום פירסמה את ההופעה החיה של ריטה באמצעות גיתם BBDO ובכך הצטרפה לפרטנר ולפלאפון העובדות כל אחת עם שני משרדי פרסום במגזר הכללי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "המונדיאל נותן את אותותיו גם בקטגוריית רשתות החשמל, אשר מפרסמות בווליום רב מסכי פלזמה ומסכי LCD. הקטגוריה ממוקמת במקום החמישי בטבלת תתי הענפים עם השקעה ריאלית של כ- 1.7 מליון דולר".
המפרסמת המובילה בקטגוריה היא א.ל.מ עם יריד פלסמות ו- LCD בגני התערוכה באמצעות רגב קוויצקי. במקום השני בקטגוריה ממוקמת ביג בוקס, המשיקה LCD של טושיבה בגודל 47 אינץ'.
תת ענף הצגות/מופעים מתמקם במקום התשיעי בטבלה עם פרסום לרוג'ר ווטרס ולמופע של הזמר סטינג.
את טבלת המפרסמים מובילה פרטנר/אורנג' עם היקפי פרסום גדולים. פרטנר יצאה בקמפיינים פרסומיים משמרי לקוחות ותדמיתיים: אורנג' DAY באמצעות ראובני פרידן וההופעה החיה של בלאק אייד פיז באמצעות שלמור אבנון עמיחי.
החודש הוא גם החודש של פרוקטר אנד גמבל, המתמקם במקום השני בטבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית לפרסום דומה לזו של פרטנר. פרוקטר מפרסמת בעיקר את ג'ילט M3 POWER עם חגיגת מתנות וכדורגל באמצעות פוגל OGILVY המתמקם במקום השביעי המכובד בטבלת משרדי הפרסום, את אריאל פלטיניום בהצגת מלבישת הקאמרי באמצעות באומן בר ריבנאי ווולהSAFIRA צבע לשיער באמצעות גלר נסיס.