המפרסם המוביל: שטראוס עלית. הקמפיין המוביל: בזק – "תזרקי אותו". המותג המוביל: פוקס



"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש אפריל 2007.


תתי ענפים


תת ענף ביגוד/אופנה מתמקם במקום הראשון בקטגוריה. נתוני ההוצאה לפרסום של אפריל מחזקים את תחושות הבטן שהחודש היה רווי פרסום בענף האופנה. פרסומות האופנה שכבשו את שילוט החוצות ברחבי המדינה ואת מקבצי הפרסומות, הגיעו להוצאה ריאלית לפרסום של כ- 4.5 מליון דולר במחירים ריאלים. מספר מותגי האופנה שפרסמו באפריל היה כ- 120!



אופנת פוקס עם קמפיין "המיטות הנפרדות" חלשה על כ- 25% מתקציב הפרסום של הקטגוריה, כ- 1.1 מליון דולר, מה שממצב את פוקס כמותג המוביל בפרסום באפריל, ואת משרד הפרסום זרמון גולדמן במקום החמישי המכובד בטבלת המשרדים.



במקום השני בקטגוריה ממוקמת קרייזי ליין עם הוצאה לפרסום של כ- 420 אלף דולר, תחת הסלוגן: "יותר אישה מאי פעם" באמצעות מקאן אריקסון ואילו קסטרו, במקום השלישי בקטגוריה בקמפיין עם רמיזה לאהבת נשים " TAKE IT WHILE YOU HAVE THE CHANCE" באמצעות ראובני פרידן, משקיע החודש יותר בפרסום.



נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "בניגוד לפרסום המסיבי של תחום האופנה במבחר מדיות, ניתן לראות כי בתחום האינטרנט, הנחשב לתחום "החם" של הפרסום בימים אלו, למרות יכולות הוידיאו של האינטרנט, לא פרסמה אף אחת משלוש החברות, באתרים המובילים, וכי הקטגוריה כולה לא בלטה באפריל בפרסום במדיה זו. כך עולה מבקרת האינטרנט שאנו מבצעים".



רשתות השיווק הנמיכו את להבת הפרסום באפריל, לאחר חודש מרץ מושקע במיוחד טרום הפסח, "והסתפקו" בהוצאה לפרסום של כ- 3.5 מליון דולר. המשביר החדש לצרכן הוא המותג המוביל בפרסום בקטגוריה באמצעות פוגל OGILVY תחת הסלוגן: "המע"מ יצא מהאופנה".



קטגוריית הסלולר מפחיתה כ- 50% מההוצאה לפרסום שלה במרץ, ועומדת באפריל על 2.3 מליון דולר. פרטנר היא המפרסמת המובילה בקטגוריה עם בולטות לקמפיין: "OBOX – חמישים ערוצי טלוויזיה לבחירתך" באמצעות שלמור אבנון עמיחי.



תת ענף ארגונים/עמותות בולט במיוחד באפריל ותופס את המקום התשיעי עם הוצאה לפרסום של כ- 1.4 מליון דולר, בעיקר בשל פרסומיה של תנועת צדק חברתי מבית ארקאדי גאידמק, באמצעות גלר נסיס: "מסיבת הפתעה למדינה ביום העצמאות בפארק הירקון".



המפרסמים


שטראוס עלית חוזרת לראש הטבלה, עולה מן המקום השמיני במרץ אל המקום הראשון באפריל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 2.1 מליון דולר. החברה מפרסמת באופן בולט את קמפיין :"שבעת ימי בריאה" של פסק זמן ומשקה דנונה אקטימל באמצעות שלמור אבנון עמיחי.



משרדי פרסום


שלמור אבנון עמיחי הוא גם משרד הפרסום המוביל באפריל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 6.2 מליון דולר. שלמור אבנון עמיחי מפרסם באפריל גם את פריזמה, פרטנר, אמריקן אקספרס, ניופאן ועוד.



באומן בר ריבנאי מתמקם החודש במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 5.6 מליון דולר ופרסום בולט להוט, מכבי, סופרפארם, קרליין ועוד. לפ"ם נכנסת לטבלת עשרת המובילים ומתמקמת החודש במקום השמיני בעיקר עקב פרסום למשרד התחבורה בקמפיין: "טרור בכבישים".



עשרים תתי הענף המובילים אפריל 07


תת-ענף מחיר


1 ביגוד $4,543,474


2 רשתות שיווק $3,521,913


3 תקשורת סלולרית $2,371,281


4 חשמל $2,046,503


5 בנק $1,772,695


6 רכב פרטי $1,713,250


7 כבלים/לווין $1,694,864


8 משרדים ממשלתיים $1,488,329


9 ארגונים/עמותות $1,481,711


10 מוצרי חלב $1,474,505


11 ספרים $1,375,886


12 ביטוח – רכב $1,293,159


13 קרנות $1,223,796


14 בתי השקעות $1,068,166


15 קופות חולים $1,038,197


16 מכללות וסמינרים $1,031,244


17 ספקים – ISP $993,204


18 סרטים $990,155


19 שמפו ומרכך $963,855


20 צרכנות $915,687



עשרים המפרסמים המובילים אפריל 07


מפרסם מחיר


1 קבוצת שטראוס עלית $2,149,821


2 P&G – פרוקטר & גמבל $1,302,980


3 קבוצת בנק הפועלים $1,287,916


4 אופנת פוקס – רשת חנויות אופנה $1,127,616


5 HOT (התאחדות הכבלים בישראל) $1,096,739


6 פרטנר – אורנג' $1,035,342


7 משרד התחבורה $896,927


8 קו-אופ – הריבוע הכחול $885,991


9 סנו $844,244


10 תנובה $821,320


11 מכבי שירותי בריאות (קופ"ח מכבי) $801,100


12 קבוצת מרקסטון $761,191


13 בזק $751,749


14 קבוצת אגד $636,773


15 המשביר החדש לצרכן (המשביר לצרכן) $619,191


16 פלאפון $603,466


17 אסם $586,776


18 סופר-פארם $568,295


19 רשת שופרסל $557,726


20 אל-על $533,703



עשרים המותגים המובילים אפריל 07


מותג מחיר


1 אופנת פוקס – רשת חנויות אופנה $1,127,616


2 HOT – (התאחדות הכבלים בישראל) $1,022,785


3 פרטנר – אורנג' $1,018,215


4 משרד התחבורה $894,372


5 בנק הפועלים $879,224


6 בזק – אינטרנט $644,968


7 המשביר החדש לצרכן (המשביר לצרכן) $615,789


8 מכבי שירותי בריאות – מגן (קופ"ח מכבי) $609,105


9 מגה – רשת מזון $589,431


10 פלאפון $578,343


11 עלית – פסק זמן (קבוצת שטראוס עלית) $572,620


12 שטראוס – דנונה Actimel – משקה (ק.שטראוס עלית) $508,877


13 אל-על $483,450


14 אגד – תחבורה ציבורית $470,921


15 מחסני חשמל $455,933


16 דור אלון – אלונית $449,633


17 אופנת קרייזי ליין $422,619


18 פריזמה – בית השקעות $413,651


19 YES – (DBS)-שירותי טלוויזיה בלווין $407,536


20 ביטוח ישיר – ביטוח רכב $402,795



הקמפיינים המובילים אפריל 07


קמפיין מחיר


1 בזק – רשת ביתית אלחוטית ב-9.90 בחודש בלבדX 24 תש' (תזרקי אותו) $536,145


2 אופנת פוקס – נשים וגברים (מיטות נפרדות) $474,787


3 פרטנר-אורנג' – OBOX LIVE TV– מרחבים חדשים.. 50 ערוצי טלוויזיה לבחירתך $455,216



עשרים משרדי הפרסום המובילים אפריל 07


משרד פרסום מחיר


1 שלמור אבנון עמיחי/Y&R $6,279,277


2 באומן בר-ריבנאי $5,621,876


3 MCCANN ERICKSON $5,374,664


4 אדלר חומסקי & ורשבסקי $4,667,155


5 זרמון גולדמן $3,059,582


6 יהושע TBWA $2,670,887


7 גיתם BBDO $2,260,301


8 לפם $1,724,108


9 ראובני פרידן IPG $1,706,236


10 פוגל OGILVY $1,654,598


11 אריאלי PUBLICIS $1,634,454


12 גלר נסיס LEO BURNETT $1,594,429


13 גליקמן נטלר סמסונוב $1,407,124


14 JWT ISRAEL $1,243,237


15 דרורי שלומי $1,231,114


16 שמעוני-פינקלשטיין FCB $1,065,177


17 EURO TEL AVIV $935,925


18 אליקים הרמן $931,260


19 רגב קויצקי $917,675


20 שיטרית מדיה גרופ $915,709

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)