הנהלת איגוד חברות הפרסום תקיים דיון מעמיק עם ראשי תעשיית הטלוויזיה בנושא פתיחת הכבלים והלווין לפרסום

אמש קיימה הנהלת איגוד חברות הפרסום, דיון בנושא פתיחת ערוצי הכבלים והלווין לפרסום. רמי שלמור יו"ר האיגוד, ציין את חשיבות המהלך לקידום תעשיית הפרסום בישראל. לדבריו פתיחת ערוצים נוספים לפרסום יכולה להיות הזדמנות להגדלת שוק הפרסום הטלוויזיוני, בכך שיביא להצטרפות מפרסמים חדשים למעגל המפרסמים בטלוויזיה, כאלה שאינם יכולים להרשות לעצמם להשתמש במדיום זה היום, בגלל עלויות הפרסום הגבוהות.



מצד שני מבנה השוק היום הנשען על 2 ערוצים שנגשו למכרז בנתוני השוק הקיימים, עלול להיות שביר אם התחום יפתח ללא בחינה מעמיקה, על ההשלכות הכלכליות העשויות להיות לו על הזכיינים הקיימים.



במסגרת המהלך יש לבחון אילו הקלות ניתן להעניק לזכיינים הקיימים על מנת שיוכלו להתחרות בשוק שבו יש עוד ערוצים מסחריים.



רפורמה כזאת חשוב שתתקיים, תוך בחינה מעמיקה ע"י ועדה ייעודית שתוקם לשם כך. יש להמנע מלהעביר חקיקה חפוזה כחלק מחוק ההסדרים.



הנהלת האיגוד קיבלה החלטה לכנס את התעשייה לדיון מעמיק בהשלכות ובהזדמנויות שיש ברפורמה המוצעת.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)