ממשאל מאי 2007 שערך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים עלה כי בשלושת המקומות הראשונים של תחרות "1 בחודש" של איגוד המפרסמים זכו מקדונלד'ס, פריגת ונביעות. מכון המחקר "מותגים" שערך את הניתוח סיכם את נקודות הזכייה: במקום הראשון זכתה מקדונלד'ס עם "מקדונלד'ס – סלט – נהג מונית", באמצעות פרסום יהושע TBWA. מקדונלד'ס זכתה ב-67 נקודות – 23% עבור תרומה למותג ו– 21% עבור קריאטיביות.
במקום השני זכתה "פריגת – עולם של פרחים ושדות עשוי פירות", באמצעות פרסום JWT. פריגת זכתה ב-41 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות. במקום השלישי זכתה "נביעות פלוס – מונה ליזה מחייכת", באמצעות פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. נביעות זכתה ב-40 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-10% עבור קריאטיביות.