הפרסומת הזוכה ב-1 בחודש במרץ: פלאפון פסח – מתנות אפיקומן לכולם

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" במרץ, במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "פלאפון – פסח – מתנות אפיקומן לכולם" של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. היא זכתה ב–71 נקודות, 25% עבור תרומה למותג ו– 21% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "אורנג' – דג – מרחבים חדשים נפתחים", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 53 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-25% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "בנק דיסקונט – מודי בראון בנתב"ג" , של פרסום יהושע TBWA, עם 46 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.



(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)



1 בחודש


פרסומות חודש מרץ



תורמת


מקום פרסומת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל



1 פלאפון – מתנות אפיקומן לכולם 25% 21% 71


2 אורנג' – דג – מרחבים חדשים 14% 25% 53


3 בנק דיסקונט – מודי בראון בנתב"ג 13% 20% 46


4 קרליין – אסנת חכים פותחת…רוצחת 16% 9% 41


5 אירוקה – נעמי קמפבל 7% 4% 18


6 yes גלדיאטור – מבצע אינטרנט 5% 7% 17


7 יקבי ברקן – הבריאה 5% 5% 15


8 טבע – אופטלגין – רכבת 5% 2% 12


8 סלקום – מוסיקה – סינרגיה 4% 4% 12


9 פוקס – טוטאל לוק 4% 2% 10


10 קרמה – קרם גוף אנטי אייג'ינג 2% 2% 6

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)