לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" במרץ, במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "פלאפון – פסח – מתנות אפיקומן לכולם" של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. היא זכתה ב–71 נקודות, 25% עבור תרומה למותג ו– 21% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "אורנג' – דג – מרחבים חדשים נפתחים", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 53 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-25% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "בנק דיסקונט – מודי בראון בנתב"ג" , של פרסום יהושע TBWA, עם 46 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)
1 בחודש
פרסומות חודש מרץ
תורמת
מקום פרסומת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל
1 פלאפון – מתנות אפיקומן לכולם 25% 21% 71
2 אורנג' – דג – מרחבים חדשים 14% 25% 53
3 בנק דיסקונט – מודי בראון בנתב"ג 13% 20% 46
4 קרליין – אסנת חכים פותחת…רוצחת 16% 9% 41
5 אירוקה – נעמי קמפבל 7% 4% 18
6 yes גלדיאטור – מבצע אינטרנט 5% 7% 17
7 יקבי ברקן – הבריאה 5% 5% 15
8 טבע – אופטלגין – רכבת 5% 2% 12
8 סלקום – מוסיקה – סינרגיה 4% 4% 12
9 פוקס – טוטאל לוק 4% 2% 10
10 קרמה – קרם גוף אנטי אייג'ינג 2% 2% 6