לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אוקטובר 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "מזרחי טפחות – להעביר את דביר – הבעיה והמשפחה" של פרסום ראובני פרידן IPG. הפרסומת זכתה ב-102 נקודות – 32% עבור תרומה למותג ו-38% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "דואר ישראל – עוברים דירה עם אלי, מריאנו וחומי הכלב" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עם 41 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "HOT – הכוכבים חוגגים אצלך בבית", של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 39 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.