הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" באפריל 2009: רשות המים – חייבים להציל את הכינרת

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אפריל 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "רשות המים – חייבים להציל את הכינרת" של לשכת הפרסום הממשלתית. הפרסומת זכתה ב-45 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "פלאפון חו"ל – שני צבאות מקרבים בין יבשות" של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם 40 נקודות – 9% עבור תרומה למותג ו- 22% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "מכבי שירותי בריאות – ילד מציע נישואין" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 38 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-4% עבור קריאטיביות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)