על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש דצמבר 2009 במשאל שעורך אתר SHIVUK בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "רנו – עידו רוזנבלום – "לא תיכנס!" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. הפרסומת זכתה ב-69 נקודות – 26% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "שטראוס סקי – חקלאי פלפלים – להרגיש את המרקם" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 54 נקודות – 21% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "YES הקלטה מרחוק ב- sms – בני ישראל במצרים", של פרסום מקאן אריקסון, עם 47 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.